Jej súčasťou je televízny spot, ktorého hlavným hrdinom sa stal opäť uškatec Tóno. Ten je súčasťou reklamného konceptu, ktorý O2 odhalilo po prvýkrát minulý rok v júni.
S novou sieťou prichádza aj nové more, do ktorého zvieratko skáče hlavičku. Počas svojho dobrodružstva letí nadzvukovou rýchlosťou otvoreným priestorom, cestuje cez iné sféry a prechádza hradbou mrakov. Všetko okolo neho žiari a nad hlavou mu pod morskou hladinou dokonca prepláva obrovská manta.
„Chceli sme posolstvo o novej sieti doručiť veľkolepo, takpovediac monumentálne. Tak sme si trocha uleteli. Najširšia 4G LTE sieť na Slovensku si však skutočne žiada niečo špeciálne,“ hovorí kreatívny riaditeľ Oliver Agency Juraj Bartoš.
O2 plánuje podporiť kampaňou svoju 4G sieť počas celého roku 2018. Kreatívny koncept pripravila inhouse agentúra Oliver Agency Central Europe v spolupráci s Triad Advertising. Produkčne za 3D spotom stojí Allien studio.