Okrem operátora Orange, ktorý vianočné motívy do svojej kampane zakomponoval v druhej polovici minulého mesiaca, predstavila svoju typicky vianočnú kampaň s oneskorením aj značka O2.

Zimnej komunikácii nechýbajú typické vianočné symboly ako kapor, sneh či spoločná vianočná večera. O2 v kampani vyzdvihuje Zlatý O2 Paušál s neobmedzenými volaniami do všetkých sietí aj do celej EÚ. Hlavné posolstvo kampane ostáva z predošlej komunikácie – O2 promuje paušál, ku ktorému dostanú zákazníci mobilný telefón viazanosti.

Spot divákom opäť vysvetľuje, že to dobré môže byť aj bez toho zlého. Aj napriek tomu, že biela zima nebýva bez kalamity alebo štedrovečerný kapor bez kostí, O2 ponúka niečo iné. V spote nechýbajú notoricky známe maňušky, ktoré si spolu s ľuďmi užívajú Vianoce. 

Za kreatívou kampane O2 stojí aj tentoraz reklamná agentúra Nydrle+Semelak. Myšlienkovo nadväzuje na tohtoročný koncept operátora s claimom Nikdy neprestaneme (byť fér), ku ktorému sa viazal aj predchádzajúci televízny spot. Claim je zahrnutý aj v aktuálnej reklame. Viac informácií.