Operátor umiestnil svoj inzerát do poslednej časti novín, kde má svoje pravidelné miesto športová rubrika. O2 v hedlajne vizuálu uvádza posolstvo Fandíme férovosti. Slovo „fér“ patrí dlhodobo ku komunikačnému konceptu operátora, nachádza sa aj v názve jeho produktov.

„Fandíme férovosti. A všetkým, ktorým na hokeji záleží. Ceníme si odvážny prístup hráčov a podporujeme spravodlivú voľbu nového prezidenta SZĽH,“ znie celý text v inzeráte.

Ako je známe, Michal Handzuš a dalších viac ako 50 hráčov sa rozhodlo bojkotovať reprezentáciu, ak sa nezmenia stanovy zväzu tak, aby prezidenta zväzu volili výlučne zástupcovia hokejových klubov. Iniciatíva má smerovať k novej voľbe prezidenta na mimoriadnom kongrese. Na riadnom tohtoročnom zdolal v hlasovaní Igor Nemeček Richarda Lintnera. Výkonný výbor zväzu mieni požiadavke hokejistov vyhovieť.

O2 podporilo hokejistov. Nové voľby prezidenta zväzu žiada na celej strane v Sme

Inzerát O2 v Sme Zdroj: Mediálne.sk

Inzerát v Sme je súčasťou aktuálnej kampane O2, čo naznačuje nápis na vyobrazenej rukoväti hokejky, kde sa sa píše #nikdeneprestaneme byť fér. Spojenie uvedené s hashtagom je súčasťou aktuálnej imidžovej komunikácie operátora, ktorá je spojená s ôsmym výročím pôsobenia na trhu a ku ktorej sa viaže aj špeciálna podstránka.

O2 na nej vymenúva, s ktorými činnosťami „nikdy neprestane“. Ide o heslá typu „Nikdy neprestaneme dávať niečo extra novým aj verným zákazníkom“ či „Nikdy neprestaneme s volaniami, SMS a internetom v ČR za ceny ako doma“.

Inzerát tohto typu v Sme je zrejme jednorazovou záležitosť, nedá sa predpokladať, že by sa O2 do hokejovej témy zapájalo intenzívnejšie.

„O2 na slovenskom trhu dlhodobo presadzuje hodnoty férovosť a jednoduchosť. Aj vďaka nim sme vyrástli na zelenej lúke až na pozíciu rešpektovaného operátora s 1,7 miliónov zákazníkov na trhu. Byť fér pre nás nie je iba záležitosťou kampane, ale tieto hodnoty chceme podporovať ďalej a budovať im význam naprieč celou spoločnosťou. To je aj dôvod prečo sme mali potrebu vyjadriť podporu hokejistom, ktorí sa rozhodli bojovať za férové podmienky vo voľbách,“ povedal k inzercii v Sme riaditeľ marketingu O2 Igor Tóth.

Hodnota farebného celostranového inerátu v Sme je podľa cenníka 5 900 eur bez dane. O2 má ku kampani aj polminútový spot, ktorý nasadilo do televízií.