Kampaň O2 k 10. výročiu sa začína spotom, ktorý najprv pripomína imidžové promo video, napokon však vyjde najavo, že samotný operátor si ním robí žarty z oslavných či rekapitulačných kampaní.

Dej preruší v závere zákazník, ktorý sa po vypočutí míľnikov O2 na Slovensku opýta „A čo teraz?“. Odpoveďou sú dátové paušály O2.

„Znie to veľmi pekne a je ľahké začať sa pred zákazníkmi chváliť, lenže to nie je náš štýl. Čo je však dôležitejšie, zákazníkov to ani nezaujíma. Oni chcú predovšetkým vedieť, s čím novým ešte vieme prísť. V tomto nám napomáha kľúčová veta – A čo teraz? – ktorá sa nesie naprieč celou komunikáciou,“ uvádza Natália Gaďová, manažérka O2 pre ATL komunikáciu a médiá.

O2 predstavilo tri balíky dátových paušálov – zákazníkom v nich ponúka predplatený objem štyroch, ôsmich alebo 16 gigabajtov dát na mesiac. Odstupňované sú cenou – najnižší modrý stojí 15 eur, strieborný 20 a najvyšší balík Zlaté O2 dáta 30 eur.

Zákazníkom s dátovými paušálmi bude operátor účtovať samostatne volania – minúta stojí 10 centov a poslané esemesky – každá za šesť centov.

Súčasťou kampane operátora je okrem aktuálne predstavenej reklamy aj jeden produktový a tri hardvérové spoty. Na jar O2 plánuje do osláv zapojiť aj širokú verejnosť.

O2 odštartovalo komerčnú prevádzku na slovenskom trhu 2. februára 2007. V auguste 2008 predstavil operátor svoj ťažiskový produkt O2 Fér.

Vizitka kampane

Klient: O2
Agentúra: Oliver
Creative director: Juraj Bartoš
Art director: Lukáš Karásek, Jakub Reken, Miro Kozel
Strategic planner: Milan Šemelák
Copywriter: Juraj Bartoš, Adam Jánoš, Tomáš Slobodník
Account Manager: Saša Fránková, Tina Bineva