O spolupráci s agentúrou Oliver informovalo O2 na susednom trhu v Česku ešte v polovici mája, hovorkyňa slovenskej spoločnosti vtedy odkázala, že tieto zmeny sa O2 Slovakia netýkajú.
Ako je však zrejmé, Oliver bude mať na starosti reklamné kampane pre značku na oboch trhoch. Agentúra sa špecializuje na budovanie in-house tímov - dodáva ľudí do interných tímov a má vo vlastných huboch po celom svete ďalšie kapacity kreatívcov, ktorých klientom dodáva v prípade potreby.
„Verím, že partnerstvo s medzinárodnou agentúrou Oliver bude stavať na pevných základoch tímovej spolupráce a ďalej prinesie sviežosť a nové inšpirácie, ktoré máme radi,“ uviedol k spolupráci s novou agentúrou riaditeľ marketingu O2 Igor Tóth.
O2 zaviedlo koncept in-house agentúry pred dvomi rokmi, keď ukončilo spoluprácu s agentúrou VCCP. Šéf jej slovenskej pobočky Milan Šemelák však prešiel na post šéfa kreatívy v internom tíme O2.
M. Šemelák bude naďalej viesť kreatívny tím na Slovensku aj v Česku, celý však prejde pod Oliver. „Som presvedčený, že spojenie s Oliver Group prinesie veľkú pridanú hodnotu značke O2 a takisto otvorí nové možnosti a inšpirácie pre kreatívcov, ktorí na značke pracujú a pracovať budú,“ načrtol M. Šemelák.
Oliver má pobočky v 14 metropolách po celom svete, v súčasnosti sa stará o zhruba 70 in-house tímov. Medzi klientmi má značky ako Starbucks, BMW, Google či KPMG.