V konkurenčnom súboji vylepšilo O2 nedávno svoj Zlatý a Platinový paušál. U oboch produktov sa zachovala cena, päťnásobne sa však zvýšil objem dát v základnom balíku.
V praxi tak zákazníci so Zlatým paušálom majú za 30 eur k dispozícii 10 gigabajtov mobilných dát, predplatitelia Platinového paušálu za 45 eur 25 gigabajtov dát mesačne.
S myšlienkou produktovej úpravy pracuje aj nový spot, v ktorom hrá hlavnú úlohu opäť uškatec Tóno. Ten vyhecuje „nafukovaciu rybu“ štvorzubca, aby sa viacnásobne nafúkol až do rozmerov väčších ako zemeguľa a obaja zistia, že to skutočne prehnali. Tak ako O2 s dátami v paušáloch, vysvetľuje metaforu operátor.
„V O2 pripravili veľmi atraktívnu ponuku. Aj v našom tíme sme ostali potešení takým navýšením dát, a preto sme sa rozhodli aj komunikačne priniesť niečo veľké. Neviem, či sme to trochu neprehnali,“ hovorí kreatívny riaditeľ Oliver Agency Juraj Bartoš.
„Uvedomujeme si, že túto ponuku sme poriadne prehnali. Hoci by sme do spomínaných paušálov mohli dáta pridávať po menších objemoch a tak ju u našich zákazníkov časom postupne zatraktívňovať, rozhodli sme sa, že to urobíme naraz a poriadne,“ vysvetľuje Igor Tóth, riaditeľ marketingu O2 Slovakia.
Za spotom stojí agentúra Oliver Agency Central Europe v spolupráci s Triad Advertising a premiéru má 10. septembra. Súčasťou kampane je aj OOH, rádio, online či BTL.
Zdroj: O2
Zdroj: O2
Vizitka kampane
- Agentúra : Oliver Agency
- Creative director: Juraj Bartoš
- Strategic planner: Emil Myjavec
- Art director: Lukáš Karásek, Viktor Karvai, Jakub Reken, Matúš Bence
- Copywriter: Adam Jánoš, Tomáš Slobodník
- Client servis director: Tina Bineva
- Account manager: Saša Fránková, Ejmi Baranová
- Account executive: Ivana Imreová
V spolupráci s TRIAD Advertising
- Strategy director: Martin Woska
- Art director: Marek Barančík, Csilla Polák
- Graphic designer: Michal Bajus
- Copywriter: Vlado Kurek, Matúš Hliboký
- Social media brand manager: Martin Luther
- Account manager: Zuzana Bosmanová, Natália Mikušová