O2 nasadzuje v rámci kampane nový spot do televízií aj v online. Vystupuje v nich atlét Matej Tóth, s ktorým značka spolupracuje dlhšie. V reklame pripomína operátor jeho doterajšie úspechy a používa rôzne prívlastky v spojení so športovcom.

Ódy na svoju osobu preruší samotný Matej Tóth, keď sa spýta „A čo teraz? Poďme spolu ešte ďalej.“ Slovákov vyzýva, aby namiesto auta išli do práce či školy po vlastných respektíve uvoľnili výťah tým, ktorí ho skutočne potrebujú.

Ako dôkaz splnenia výzvy majú Slováci vyhotoviť fotografiu a pridať ju na špecializovanú stránku www.dobredata.o2.sk. Záujemcov láka značka na odmeny v podobe bezplatných mobilných dát navyše či vecných cien.

Jednotlivé výzvy bude značka komunikovať postupne. Majú byť založené na jednoduchom princípe na podporu slovenskej kultúry, pohybových aktivít či zdravého životného štýlu. Kampaň pod názvom Dobré dáta pobeží 10 týždňov.

„Mrzí nás, že na Slovensku vládne nálada charakteristická negativistickými komentármi a postami, nárastom dezinformácií, či dokonca dôvery v klamlivé správy. Preto sme sa rozhodli povzbudiť pozitívnu náladu a vieru v ľudí prostredníctvom malých krokov. Už teraz sa tešíme na výsledok, ktorý v každom prípade bude odmenou pre tých, ktorí sa do tejto kampane zapoja,“ uviedla v tlačovej správe hovorkyňa O2 Tereza Molnár.

O2 má v novej kampani výzvy pre Slovákov, chce zlepšiť krajinu

O2 výzva - banner Zdroj: O2

Okrem M. Tótha bude súčasťou O2 kampane ďalších deväť ambasádorov, medzi nimi aj herečka Táňa Pauhofová či vydavateľ kníh Koloman Kertész Bagala. Mobilný operátor verí, že výzvy z úst týchto osobností budú na širokú verejnosť pôsobiť úprimne a motivujúco.

S nasadením v televízii štartuje O2 od 4. marca, použije dva spoty s ambasádormi. Celú kampaň O2 k 10. výročiu vymyslela a naplánovala agentúra Oliver, úvodná fáza bola spustená vo februári. Online kreatívu má na starosti Elite Solutions.