Spoločnosť O2 Slovakia spolu s O2 Czech Republic sa tento rok 17. novembra pri spomienke na Deň boja za slobodu a demokraciu chce verejne poďakovať tým, ktorí pred 29 rokmi našli odvahu riskovať.
Operátor kampaňou pripomína, že práve títo ľudia bojovali na protestoch za to, aby aj Slováci a Česi žili v lepšom a spravodlivejšom svete. O koncept sa aj tento rok postarala reklamná agentúra Triad Advertising.
Vyjadrenie vďaky bude mať viac kreatívnych foriem. Ich základom bude verejné poďakovanie všetkým ľuďom, ktorí prišli na námestia. Súčasťou ďakovania budú špeciálne čítané oznamy v rádiách, brandingy, bannery, nechýba ani hashtag #slobodaniejesamozrejmost a tematická webstránka. Na nej sa do dnešného dňa zbierali príbehy odvážnych jednotlivcov z demonštrácií.
O2 kampaň Tváre slobody Zdroj: O2
Špeciálnou formou poďakovania O2 je aj spoločná pieseň nazvaná rovnako – Tváre slobody. Za jej vznikom stojí skupina Ultrazvuk, ktorá je zoskupením raperov Veca a Tona S. s hosťujúcou speváčkou Zuzanou Mikulcovou.
Podobne ako predošlé roky operátor zašle SMS správu tým zákazníkom, ktorí v sobotu 17. novembra prekročia hranice. Vlani ňou upozorňoval, že pred rokom 1989 to bol trestný čin. Tentokrát správami poďakuje tým, ktorí stáli pod tribúnami.
O2 tiež odošle špeciálnu ďakovnú SMS správu obyvateľom tých miest, kde zhromaždenia v roku 1989 reálne prebiehali. Podobne ako minulý rok sa pri prechode na zahraničnú webstránku zákazníkom zobrazí upozornenie na „virtuálnu železnú oponu“.
O2 aj tento rok posiela klientom SMS k 17. novembru Zdroj: O2
„Sme veľmi radi, že si tento rok môžeme uctiť novembrové udalosti aj v doteraz netradičnej forme, v rámci piesne Tváre slobody. Prišiel totiž čas ďakovať tým, ktorým doteraz poďakované nebolo a jedným z najvhodnejších spôsobov je podľa nás práve spojenie takéhoto umeleckého vyjadrenia a pripomínania si toho, čo si musíme v dnešnej dobe najviac vážiť,“ hovorí Tereza Molnár, šéfka komunikácie O2 Slovakia.
Spoločnosť pritom ešte koncom októbra vyzvalo aj iné firmy, aby sa k ďakovaniu pripojili, a tým všetci spoločne vytvorili skutočný dopad.
Na výzvu zareagovali okrem Tesco Mobile aj Curaprox, Eset, Exponea, Košice:dnes, Martinus, Pelikan, Pixel Federation či Poštová banka. Rovnako sa pridali aj Respect APP, Slido, Slovenská sporiteľňa, Slovnaft, Sygic, Ticketportal, Veľvyslanectvo Holandského kráľovstva, Veľvyslanectvo USA, Websupport, Volkswagen Finančné služby a CEEV Živica.
Vizitka kampane
- Agentúra: Triad Advertising
- Chief Creative&Strategy Director: Martin Woska
- Creative Director: Vlado Kurek
- Copywriter: Matúš Hliboký, Vlado Kurek
- Artdirector: Marek Barančík, Csilla Polák, Adam Majko
- Account manager: Natália Mikušová
- Videoprodukcia: Viliam Jánošík
- Programátor: Filip Bárta
- Digital Strategy&Media: Alan Alexander Holub
Videoklip – Tváre slobody
- Hudba: Vec
- Text: Vec, Tono S
- Spev: Zuzana Mikulcová
- Klavír: Roland Kánik
- Mix: Marek Šurin @ Soundshine studio
- Agentúra: Oliver agency
- Creative director: Ďuro Bartoš
- Copywriter: Ďuro Bartoš, Adam Jánoš, Tomáš Slobodník
- Client service director: Tina Bineva
- Account executive: Ivana Imreová
- Art Director: Viktor Karvai, Jakub Reken
- Námet a réžia: Ďuro Bartoš, Oliver Agency
- Produkcia: Oliver Hub – Tina Bineva, Miroslava Dittrichová
- Kamera: Majo Žilinčan
- MUAH: Michala Frimmerová
- Kostýmová výtvarníčka: Kateřina Vicherková
- Technika: Daylight Rental s.r.o., JUMPCAT s.r.o.
- Herecké obsadenie: Erik Peťovský - otec, Zuzana Konečná - matka, Christian Leššo - syn