Axa spustila minulý rok na Slovensku kampaň, v ktorej sa venuje prevencii a zdravému životnému štýlu. V roku 2019 sa preto rozhodla podporiť aktivity, v ktorých by podľa vlastných slov mohla posilniť túto filozofiu.

„Som rád, že štvortisícová aréna v Národnom tenisovom centre ponesie meno významnej a úspešnej spoločnosti Axa. Tešíme sa na spoluprácu,“ povedal Igor Moška, predseda predstavenstva akciovej spoločnosti NTC. Detaily spolupráce a podmienky partnerstva nie sú známe. 

„Šport je nepochybne najdostupnejší spôsobom prevencie zdravia. Aj preto sme pre tento rok vybrali niekoľko projektov, ktorými chceme prispieť nielen k diskusiám o zdravom životnom štýle, ale aj k samotnému aktívnemu prístupu bežnej slovenskej populácie k tejto téme, vrátanie našich klientov, zamestnancov a finančných poradcov. Jednou z týchto aktivít je aj spolupráca s NTC a Slovenským tenisovým zväzom. Teší ma, že sa v NTC bude športovať pod logom skupiny Axa,“ hovorí Peter Socha, zástupca generálneho riaditeľa a riaditeľ distribúcie a správy aktív skupiny Axa Česká republika a Slovensko.

NTC v Bratislave mení názov, obrandovala ho Axa

Zdroj: Axa

Návštevníkov Axa arény NTC bude sprevádzať nové svetelné logo sprevádzať pred hlavným vstupom, v interiéri a exteriéri tenisového centra.

Názov a logo Axa arény NTC sa bude uvádzať vo všetkých oficiálnych tlačových materiáloch NTC a taktiež na lístkoch športových a kultúrnych podujatí, ktoré sa tu budú konať.

Prvou tohtoročnou športovou udalosťou, ktorá sa v Axa aréne NTC uskutoční, je februárové daviscupové stretnutie Slovensko – Kanada.

Meno značiek v názve športových stánkov patrí k bežným formám prezentácie spoločností. Názvy komerčných partnerov niesol v minulosti napríklad aj neďaleký Zimný štadión Ondreja Nepelu, s ktorým sa spojili Slovnaft, Samsung, Telekom (T-Com, ST Aréna) a predtým Orange.