Rada pre reklamu (RPR) má od februára nového člena. Stala sa ním spoločnosť Ringier Slovakia. RPR má po jej vstupe 34 členov.
Podľa vyjadrenia obchodného riaditeľa Ringier Slovakia Romana Fülöpa sa chce vydavateľstvo podieľať na regulácii, rozvoji etiky a zvyšovaní úrovne reklamy na Slovensku. Daniela Nováčková zo sekretariátu RPR agentúru SITA informovala, že rada získava v Ringieri významného člena zo sektoru novín a časopisov.
Členmi RPR sú aj ďalšie slovenské mediálne spoločnosti, ako napríklad Asociácia nezávislých rozhlasových a televíznych staníc, Združenie vydavateľov periodickej tlače či Asociácia internetových médií. Okrem nich sú členmi aj Klub reklamných agentúr Slovenská, Slovenská asociácií farmaceutických spoločností Slovenska alebo finančné a telekomunikačné spoločnosti.
Všetci členovia rady sa zaviazali dodržiavať Etický kódex - Etické pravidlá reklamnej praxe platné na území SR a udržiavať dobré meno reklamy.