Na pozíciu Art Directora v komunikačnej agentúre New School Communications nastúpil od 1. januára 2025 Matej Ježko. Ten doteraz pôsobil v agentúre MUW Saatchi & Saatchi na pozícii Art Directora pre klienta Slovak Telekom. V New School Communications bude mať na starosti kreatívny tím zodpovedný za existujúcich klientov, ale aj tendrové návrhy.

Matej Ježko pôsobil MUW Saatchi & Saatchi 6 rokov a bol zodpovedný za Art Direction viacerých známych kampaní Slovak Telekomu. Poslednou bola minuloročná úspešná kampaň na službu Wi-Fi Manager – „Za odpojenú Wi-Fi môže Telekom.“ Matej je fanúšikom Formula 1, Apple a bohužiaľ, aj Chelsea FC.

„Maťo je napriek stále mladému veku veľmi skúseným „arťákom“. To, že pôsobil dlhé roky na tejto pozícii v TOP agentúre MUW Saatchi & Saatchi je dostatočnou vizitkou jeho kvality. Jeho príchod výrazne posilní náš kreatívny tím a klientom prinesie nielen ešte vyššiu kvalitu dodaných prác, ale najmä nový pohľad a myšlienky,“ hovorí Gabriel Tóth, CEO v New School Communications.

„Je to pre mňa veľká zmena, veľmi sa však teším na novú výzvu a kolektív v New School Communications,” dopĺňa Matej Ježko, nový Art Director.

O agentúre

New School Communications je komunikačná agentúra s vedeckým prístupom. Spája digitál, PR a branding do strategickej komunikácie s merateľnými výsledkami. Kancelárie má v Bratislave a v Prahe a v súčasnosti pre ňu pracuje 31 ľudí. Medzi jej klientov patrí napríklad Plzeňský Prazdroj, ZSSK, Zdravotná poisťovňa Dôvera, Alto Real Estate, Danucem či Cresco Real Estate.