11. októbra svoje “online brány” opäť otvára obľúbená večerná škola marketingu a komunikácie - Creative Academy. Čaká vás 18 skvelých prednášok, ktoré sa uskutočnia od októbra do decembra už tradične vždy v pondelok a v stredu od 19:00 - 21:00 h.

Ilustračné foto
Zdroj: Creative Academy
Ilustračné foto
Zdroj: Creative Academy

Relaaaaxxxx - ponúkame vám až 90-dňový online archív prednášok

Skvelou výhodou nášho štúdia je aj 90-dňový ONLINE ARCHÍV, ktorý budete mať k dispozícii až do 11. januára 2022 . K všetkým prednáškam sa tak po konci štúdia budete môcť pohodlne vrátiť kedykoľvek len budete chcieť. Takže - NO STRESS :-)

Ilustračné foto
Zdroj: Creative Academy
Ilustračné foto

Ukážka z online prednášky Kreativita v brandingu od Michala Pastiera

Ilustračné foto
Zdroj: Creative Academy
Ilustračné foto

Získaj cenné marketingové know-how od skutočných odborníkov z praxe

Creative Academy ponúka ucelené vzdelávanie s priamym naviazaním na prax, skutočné kampane a skutočných klientov. Jedna z najvýraznejších osobností slovenskej reklamy Michal Pastier sa bude venovať kreativite a svojim overeným prístupom k nej. Šéfka marketingovej komunikácie O2 Slovensko Lucia Petrášová sa bude na svojich prednáškach venovať témam, kedy by sa značka (ne)mala zapojiť do diskusie o spoločenských témach – čo jej to môže priniesť a čo môže stratiť a Ako robiť sponzoring tak, aby nešlo len o „logo na billboarde“. Dlhoročný úspešný stratég a zakladateľ agentúry Čosi Maroš Kemény pôjde do hĺbky a upriami pozornosť na základ každej dobrej reklamy - stratégiu a insight.

Naši kolegovia z Prahy si pre vás pripravili tiež veľmi zaujímavé témy, a to: Nikol Foktová, kreatívna riaditeľka medzinárodnej reklamnej agentúry Leo Burnett Praha bude hovoriť o tom, ako predať nápad aj seba, a tiež, ako sa stať multifunčným kreatívcom. Tomáš Preněk, strategický riaditeľ Isobar Praha, vám prezradí, ako dobre a efektívne komunikovať na dnešného zákazníka.

Riaditeľka komunikácie a stratégie značky Tatra banka a Raiffeisen banka Milada Halová sa bude venovať Pozicioningu značiek a Brand Purpose. S Filipom Kunom zo spoločnosti Strossle nahliadnete do tajov content marketingu a natívnej reklamy.

Na stratégiu a budúcnosť sociálnych sietí si posvieti Tony Dúbravec - Digital Marketing & Social Media Specialist, stará sa o online komunikáciu značiek z portfólia St. Nicolaus a Budiš. Kreatívny riaditeľ a spoluzakladateľ digitálnej agentúry Hype Marek Didák bude hovoriť o digitálnych trendoch a študentov naučí, ako ich uplatniť v komunikácii.

Nový harmonogram prednášok

Ilustračné foto
Zdroj: Creative Academy

Odnes si prestížny certifikát

Na záver štúdia dostanú študenti tzv. ZÁVEREČNÝ BRIEF - zadanie od reálneho klienta. Výsledok svojej práce môžu odprezentovať pred lektormi a klientom, pričom získajú cennú spätnú väzbu, ktorá im umožní posunúť sa na ďalší level.
Celú snahu zavŕši certifikát, ktorý môže uchádzačom o zamestnanie veľmi pomôcť pri vstupe do sveta marketingu a reklamy.

Úspešná absolventka Creative Academy
Zdroj: Creative Academy
Úspešná absolventka Creative Academy

Koľko to celé stojí?

Cena za celý ročník (18 prednášok + 90-dňový online archív) je stanovená na 1.200 €. Ak máte chuť investovať do vzdelania, stačí ak vyplníte našu PRIHLÁŠKU. Následne s Vami bude komunikovať samotný zakladateľ Creative Academy Marek Gurega. Nech už sa rozhodnete akokoľvek, nezabudnite, že štúdium marketingu je vždy dobrá idea :-)

Referencie

Ilustračné foto
Zdroj: Creative Academy