Zrekonštruovaný Freshmarket otvorí svoje brány v priebehu jesene, kedy presne, zatiaľ investor nepovedal. Neoficiálny termín je druhá polovica októbra.
Kampaň pre Freshmarket sa už v týchto dňoch rozbieha, prebiehať bude dominantne na Facebooku s podporou v OOH a rozhlase.
Nový Freshmarket vyrastá v tesnej blízkosti tohto starého, ktorý sa pretvára na klientske centrum ESO patriace po ministerstvo vnútra. Freshmarket bude sídliť v novej, priľahlej dvojpodlažnej budove s väčšou rozlohou a teda aj s väčším počtom prevádzok.
Na zvýraznenie novej adresy sa sústreďuje kampaň od Mark BBDO, ktorej vizuál ukazuje na mape, kam sa Freshmarket posunul. Úlohu lokalizačných „pinov“, ktoré sú známe z internetových máp, prevzali šunka, šalát, baklažán a koláč.
Vizuál avizuje 50 predajcov a „viac ako 25 gastro prevádzok pod jednou strechou“. Ústrednými sloganmi sú „Poctivé farmárske produkty na novom mieste“ respektíve „Poctivá gastronómia na novom mieste“.
Farmárska tržnica má nadviazať na pôvodný Freshmarket, oproti nemu sľubuje vyššiu kvalitu a nové služby ako napríklad detský kútik.
V súčasnosti prebiehajú na stavbe dokončovacie práce, presný termín otvorenia chce investor komunikovať v rámci kampane neskôr.
Podľa skôr zverejnených informácií bude prenajímateľná plocha nového Freshmarketu 4 100 štvorcových metrov. K budove bude patriť podzemné aj vonkajšie parkovisko.
Pôvodný Freshmarket zatvorili pre verejnosť na konci júna tohto roka. Do starej budovy Ikea mieria štátne úrady. Samotný obchod medzi štátom a firmou Vienna Invest zo skupiny BZ Group zahŕňa výmenu starej Ikey za iné nehnuteľnosti ministerstva pri celkovom objeme 12,75 milióna eur.
Zdroj: Mark BBDO
Zdroj: Mark BBDO
Zdroj: Mark BBDO
Zdroj: Mark BBDO