Sme odštartovalo novú kampaň 11. decembra, postavená je na šiestich vizuáloch, ktoré vysvetľujú označenie „Smetiari“, pracujúce s názvom denníka.
Novinári Sme sú „smetiarmi“ lebo zametajú s hlúposťou, separujú dobré od zlého, hrabú sa v špinavostiach, hádžu hoaxy do koša, vynášajú fakty na svetlo a likvidujú dezinformácie.
„Tak sme Smetiari a sme na to hrdí,“ píše sa v závere spotu, kde denník pripomína aj 25-ročnú prítomnosť na trhu.
Zdroj: Petit Press
Sme komunikuje v printe, online aj televízie. Od januára pribudne aj OOH, doplnila pre Mediálne.sk marketingová riaditeľka vydavateľstva Petit Press Monika Kľusková.
Noviny v rámci marketingových aktivít pripomínajú 25 rokov udalostí na Slovensku aj v redakčnom obsahu. Od 11. decembra do 13. januára obsahuje denník každý deň štvorstranu, ktorá sa venuje niektorej z najdôležitejších udalostí jednotlivých rokov vychádzania Sme.
Kampaň pre Sme pripravila reklamná agentúra Istropolitana Ogilvy. Petit Press si zvyčajne na konkrétnu kampaň vyberá agentúry nanovo, v minulosti spolupracoval aj s viacerými ďalšími.