V novej imidžovej kampani sa Bistro.sk snaží vysvetliť jednoduchosť objednávania jedla cez svoju platformu, a to cez mobilnú aplikáciu.
V slogane sa pracuje s výpočtom jeden – dva – tri, štyri, čo má znázorňovať štyri kliknutie potrebné na vyriešenie celej objednávky.
Hlavný 30-sekundový spot bude použitý v televízii, kinách, ako aj na YouTube. Nasadený je tiež rádio spot, použité sú OOH plochy a online reklama.
„Celý kreatívny koncept zdôrazňuje jednoduchosť objednávky, kde kliknutia zdôrazňujeme rytmickou stopou, ktorá nás sprevádza celou kreatívou – budúce audiogo značky. Televízny spot je postavený ako demo aplikácie a objednávky cez appku Bistro.sk. Ukazujeme kompletný priebeh od objednávky až po doručenie, vrátane tasty záberov od prípravy až po hotové jedlo,“ približuje marketingová riaditeľka Ringieru Daša Matušíková, ktorá do firmy nastúpila v lete a predtým viedla marketing v RTVS.
Súčasťou kampane je aj spotrebiteľská súťaž o ceny vo výške 20-tisíc eur. Zapojiť sa do nej môže každý používateľ, ktorý v čase trvania súťaže uskutoční aspoň jednu objednávku, bez ohľadu na to, či bude cez aplikáciu alebo web.
Po splnení ostatných podmienok účasti v súťaži bude používateľ zaradený do denného žrebovania o zľavové kupóny na služby Bistro.sk v celkovej hodnote 300 eur denne. Denne sa žrebuje 15 výhercov a súťaž potrvá do 5. decembra.
Pri príprave jesennej kampane prešlo faceliftom aj logo Bistro.sk. Jeho zmena spočíva hlavne vo výmene základného fontu, ako aj v úprave doplnkových prvkov. Farebnosť aj claim ostali zachované.
Bistro.sk – vizuál kampane Zdroj: Ringier Axel Springer
Zdroj: Ringier Axel Springer
Vizitka kampane
- Kampaň: Bistro - Štyri
- Creative Director: Martin Motáček
- Associate Strategy Director: Dominika Múdra
- Account Manager: Michal Kopriva, Eva Kučerová
- Art Director: Tomáš Galajda
- Copywriter: Marián Balog
- Produkcia: Leopard Production
- Mediálna agentúra: Universal McCann