V novom 30-sekundovom spote sa P. Polnišová na ceste stretne s mladým mužom. Kým ona jazdí na trojkolke, on má štvorkolku. Po vymenených zvodných pohľadoch muž navrhne, že jej štvorkolku môže požičať. Ona mu odvetí, že si vie požičať aj sama. Vďaka mobilnej službe VÚB banky.

Kým prvá časť spotu je ladená jesenne, v závere pri výjazde herečky z garáže už nechýba zimná atmosféra typická pre koncoročné kampane - vonku sneží a na dome a v okolí je vianočná výzdoba.

Spot nadväzuje na predošlú reklamu banky, v ktorej herečka vysvetľovala smutnému dievčatku, že keď „jej nepožičia Ľubka, požičia jej VÚBka“. Reč bola o detskej trojkolke, herečka jazdila na vlastnej, motorovej kúpenej za peniaze z banky a propagovala pôžičky s odmenou. 

P. Polnišová je tvárou VÚB banky už takmer dva roky. Autorom kampaní je reklamná agentúra Istropolitana Ogilvy. Tá s VÚB bankou spolupracuje dlhodobo. Celebrita v kampaniach banky nahradila predošlý koncept „lepičov“, ktorí predtým komunikovali produkty banky prostredníctvom reklamných mikropríbehov počas štyroch rokov.

Prvýkrát sa známa herečka v reklamnom spote banky objavila na jar 2015 v spote s názvom Jeden odtieň oranžovej. Následne bola ústrednou postavou reklamy s názvom „Rómeo a Júlia“.

Počas tohto roka sa P. Polnišová prihovárala rybke v akváriu, ktorej vysvetľovala, prečo býva po novom vo väčšom priestore. Nové akvárium si mohla dovoliť kúpiť, lebo ušetrila na hypotéke.

Koncom leta zas banka vyzývala verejnosť, aby vybrali herečke do reklamy mobilné zvonenie. Spot sa vysielal s pôvodným a následne vybraním zvonením. Kampaň promovala platby mobilom a mobile banking.

Medzitým sa P. Polnišová ocitla v kampani VÚB banky aj v štylizovanej polohe - spolu s kolegyňou Zuzanou Šebovou ako postavičky Cuky Luky. Komunikácia so sloganom „Byť mladý? To sa oplaaa“ bola zameraná na mladých.