V novej kampani stávkovej hry Loto ľudia bohatnú - o sny

Národná lotériová spoločnosť Tipos spustila v rámci jarnej vlny komunikácie kampaň, ktorá je postavená na myšlienke, že každý kto si podá tiket Loto, bude o niečo bohatší. Cieľom kampane je zvýšiť povedomie okolia v dňoch, kedy prebieha žrebovanie hry.

Televízne spoty sa odohrávajú v dvoch odlišných prostrediach. V jednom z nich vystupuje žena nespokojná so svojou prácou a reakciami šéfa na vypracovaný projekt. Celou cestou výťahom roztržito a v afekte hovorí, že končí a dáva výpoveď. V momente, keď výťah zastane na poschodí, kde má kanceláriu šéf, si svoje rozhodnutie premyslí a vráti sa naspäť s vetou, že počká radšej do stredy - kedy sa žrebuje Loto. Podobný postup čakania na deň žrebovania zvolí aj manželský pár, ktorý má záujem o kúpu bytu. Realitnému maklérovi oznámi, že s rozhodnutím počká do nedele.

„Pre hru Loto, ktorá je vlajkovou loďou spoločnosti Tipos, sme pripravili koncept „Počkajte mi do stredy/nedele“, ktorý je postavený na insighte, že každý kto si podá tiket Loto, je od toho okamihu bohatší. Bohatší o svoje predstavy, sny a túžby. V štýle „už teraz premýšľam, čo si kúpim za výhru“ uviedol pre Mediálne.sk Martin Hala, account director z agentúry Mayer/McCann-Erickson, ktorá kampaň pripravila.

Podľa jeho vyjadrení agentúra v rámci konceptu pripravila úvodnú kampaň, ktorá pozostáva zo série dvoch televíznych spotov, printov, online bannerov a rozhlasových spotov, obidva vo verzii „Streda“ a „Nedeľa“.

Kampaň je naplánovaná je na jarné obdobie a jej koncept je vytvorený tak, aby sa dal ľahko a zaujímavo rozvíjať v dlhšom časovom období.

Vizitka kampane LOTO - "počkajte mi do stredy/do nedele" pre Tipos od Mayer/McCann-Erickson

Kreatívny riaditeľ: Boris Prexta

Art director: Peter Gašparík, Michal Szulanyi

Copywriter: Juraj Stehlík, Vlado Kurek

Account manager: Martin Hala

Mediálna agentúra: Unimedia

Použité médiá : TV, print, rádio, online, POS

Termín nasadenia: 17. 02. 2011

Cieľová skupina: 18-49r.

Produkcia televízneho spotu: Globe Production

Réžia: Dominik Miškovský

Názov pesničky použitej v spote: Join the Party (autor: Ulrych Wenzel-Walter Franz)