Novú kampaň Lay's podporuje limitovaná limitovaná edícia hudobných obalov, prepojenie príchutí so žánrami podporujú aj nové televízne spoty, ktoré sú počas celého leta nasadené v televízii a taktiež v digitále.

Mediálne nasadenie kampane od agentúry Zaraguza je od júna do augusta tiež v PR a instore. „Cieľom kampane je ukázať, že pestrosť príchutí klasického radu Lay's je rovnako široká ako rozmanitosť hudobných žánrov. Z ponuky hudobných štýlov si totiž vyberie každý rovnako ako z príchutí Lay's,“ hovorí Jana Wiesnerová, junior brand manažérka kategórie snackov spoločnosti PepsiCo CZ/SK, do ktorého portfólia Lay's spadá.

Značka približuje, že zatiaľ čo soleté Lay's Salted sa snúbia s popom, k rockovej hudbe značka pridáva ostrejšiu Piquant papriku, k hip-hopu zas Fromage, v rytme latina cibuľové Green Onion a s country sa spájajú Grilled bacon s údenou príchuťou dymu.

Ešte pred spustením samotnej kampane sa Lay's stali sponzorom speváckej súťaže The Voice Česko Slovensko, ktorú spoločne vysielali televízie v oboch krajinách – Markíza a Nova. Značka tak robila prostredníctvom kútiku, v ktorom sa predstavovali účinkujúci. Značka tým chcela vyjadriť podporu mladým a začínajúcim speváckym talentom.

Na túto aktivitu nadväzuje spolupráca Lay's so známymi hudobníkmi, napríklad so slovenským spevákom Martinom Harichom či s českým raperom Renne Dangom.

V najnovších videoklipoch oboch interpretov sa chipsy Lay's objavujú formou product placementu. Lay's budú aktérmi aj v novom klipe Dominiky Mirgovej a Pavla Calltu, ktorý má vyjsť do konca letných prázdnin.

V novej kampani spája Lay’s hudbu s príchuťami chipsov. Každej patrí iný žáner

Zdroj: Lay's