Tónovi prepožičal hlas herec Dano Heriban. Pieseň „Internet na doma“ má rovnakú melódiu ako známa skladba „Ona je madona“, maskot v nej však spieva o novej ponuke O2. Šíriť sa bude prostredníctvom televízie, rozhlasu aj v online prostredí.
„Aj keď sa kreatívne spracovanie kampane vymyká z línie, na ktorú sú ľudia pri kampaniach O2 zvyknutí, sme nesmierne pyšní na Oliver Agency, že s týmto nápadom prišli, pretože dokonale spĺňa komunikačné ciele a vkusným spracovaním prevyšuje klasické spievané reklamné kampane,“ hovorí šéfka marketingovej komunikácie O2 Lucia Petrášová.
S konceptom pre O2 prišla aj tentoraz agentúra Oliver Agency v spolupráci s Triad Advertising. Na animovanom spote sa podieľalo Alien studio pod vedením režiséra Dana Dekana.
„Táto voľba bola úplne prirodzená a automatická. Teší nás, že na našich kampaniach môžeme spolupracovať s tak talentovanými umelcami,“ dopĺňa L. Petrášová. Okrem Tóna sa v reklame objavujú aj ďalší zvierací hrdinovia.
„Zadanie bolo jasné – čo najviac zvýšiť awareness produktu Internet na doma. A tak sme sa po prvýkrát rozhodli pre spievaný spot. A keď už máme mať spievaný spot, tak poriadny ‚earworm‘,“ opisuje Juraj Bartoš, kreatívny riaditeľ Oliver Agency.
Po známej piesni od R. Grigorova siahli podľa neho preto, že ide o osvedčenú klasiku a v agentúre chceli, aby bol ich cover hodný svojho predchodcu. „Časť produkcie sme preto strávili v samotnom nahrávacom štúdiu s hlasom nášho uškatca Danom Heribanom a s jeho vlastnou kapelou. Určite každému odporúčam, aby si pustil celú verziu,“ uzatvára J. Bartoš.
Vizitka kampane
- Agentúra: Oliver Agency
- Creative director: Juraj Bartoš
- Strategic planner: Emil Myjavec
- Art director: Lukáš Karásek, Viktor Karvai, Jakub Reken
- Copywriter: Adam Jánoš, Tomáš Slobodník
- Client servis director: Tina Bineva
- Account manager: Saša Fekete, Ejmi Baranová
V spolupráci s Triad Advertising:
- Strategy director: Martin Woska
- Copywriter: Vlado Kurek, Matúš Hliboký
- Art director: Marek Barančík
- Digital strategist: Alan Holub
- Creative digital strategist: Alan Alexander Holub
- Social media brand manager: Martin Luther, Mária Hadzimová
- Account manager: Zuzana Bosmanová