Tónovi prepožičal hlas herec Dano Heriban. Pieseň „Internet na doma“ má rovnakú melódiu ako známa skladba „Ona je madona“, maskot v nej však spieva o novej ponuke O2. Šíriť sa bude prostredníctvom televízie, rozhlasu aj v online prostredí.

„Aj keď sa kreatívne spracovanie kampane vymyká z línie, na ktorú sú ľudia pri kampaniach O2 zvyknutí, sme nesmierne pyšní na Oliver Agency, že s týmto nápadom prišli, pretože dokonale spĺňa komunikačné ciele a vkusným spracovaním prevyšuje klasické spievané reklamné kampane,“ hovorí šéfka marketingovej komunikácie O2 Lucia Petrášová.

S konceptom pre O2 prišla aj tentoraz agentúra Oliver Agency v spolupráci s Triad Advertising. Na animovanom spote sa podieľalo Alien studio pod vedením režiséra Dana Dekana.

„Táto voľba bola úplne prirodzená a automatická. Teší nás, že na našich kampaniach môžeme spolupracovať s tak talentovanými umelcami,“ dopĺňa L. Petrášová. Okrem Tóna sa v reklame objavujú aj ďalší zvierací hrdinovia.

„Zadanie bolo jasné – čo najviac zvýšiť awareness produktu Internet na doma. A tak sme sa po prvýkrát rozhodli pre spievaný spot. A keď už máme mať spievaný spot, tak poriadny ‚earworm‘,“ opisuje Juraj Bartoš, kreatívny riaditeľ Oliver Agency.

Po známej piesni od R. Grigorova siahli podľa neho preto, že ide o osvedčenú klasiku a v agentúre chceli, aby bol ich cover hodný svojho predchodcu. „Časť produkcie sme preto strávili v samotnom nahrávacom štúdiu s hlasom nášho uškatca Danom Heribanom a s jeho vlastnou kapelou. Určite každému odporúčam, aby si pustil celú verziu,“ uzatvára J. Bartoš.

Vizitka kampane

  • Agentúra: Oliver Agency
  • Creative director: Juraj Bartoš
  • Strategic planner: Emil Myjavec
  • Art director: Lukáš Karásek, Viktor Karvai, Jakub Reken
  • Copywriter: Adam Jánoš, Tomáš Slobodník
  • Client servis director: Tina Bineva
  • Account manager: Saša Fekete, Ejmi Baranová

V spolupráci s Triad Advertising:

  • Strategy director: Martin Woska
  • Copywriter: Vlado Kurek, Matúš Hliboký
  • Art director: Marek Barančík
  • Digital strategist: Alan Holub
  • Creative digital strategist: Alan Alexander Holub
  • Social media brand manager: Martin Luther, Mária Hadzimová
  • Account manager: Zuzana Bosmanová