Kofola spustila na Slovensku a v Česku novú kampaň v prvý aprílový deň. „Atmosféru začiatku jari, prebúdzajúcej sa prírody, jarných dažďov a kvitnúcich lúk v našom spracovaní umocňujú romantické verše, ktoré v závere odkazujú na legendárnu báseň Máj od Karla Hynka Máchu,“ vysvetľuje Martin Macoun, senior brand manažér Kofoly.
Príbeh Hynka, Viléma a Jarmily sa odohráva v 45-sekundovom televíznom spote, v online prostredí sa postupne odhalia aj jeho ďalšie časti.
„Láska má tisíce podôb, kvitne v každom veku a vždy nás prekvapí. Rovnako ako Kofola,“ dodáva M. Macoun k otázke, koho z dvojice si hrdinka spotu napokon vyberie.
Za prípravou kampane stojí česká agentúra WMC Grey. Spot vznikol pod vedením režisérky Alice Nellis a pod záštitou produkcie Boogie Films.
Príbeh zamilovanej trojice zakončuje aj nový slogan. „Láska bola, je a vždy bude naším ústredným motívom. Zaužívaný slogan ‚Keď ju miluješ, nie je čo riešiť‘ týmto posúvame zas o kúsok ďalej, keď hovoríme, že ‚Lásky je dosť pre všetkých‘,“ vysvetľuje Lucia Tarbajovská, marketingová manažérka Kofoly.
Kampaň pobeží v slovenských a českých televíziách a na internete od začiatku apríla, v máji upozorní aj na novú pollitrovú Kofolu s príchuťou egrešov. Je podporená jarnými etiketami najväčších formátov Kofoly Originál 2 l a 1,5 l.
Zdroj: Kofola ČeskoSlovensko
Zdroj: Kofola ČeskoSlovensko