Nové deodoranty Axe s pomocou anjelov prileteli aj na slovenský trh

Jeden z najväčších výrobcov spotrebného tovaru na svete, spoločnosť Unilever uviedla začiatkom tohto týždňa na slovenský a český trh deodoranty Axe s novou vôňou Excite.

Na podporu predaja tejto vône spustil Unilever aj na Slovensku globálnu kampaň, ktorej hlavným sloganom je „I anjeli podľahnú“. Unilever do nej investoval celkom 8,3 milióna britských libier a pre spoločnosť ju pripravila londýnska agentúra BBH. Vo Veľkej Británii sa kampaň začala už v januári a zaujala pozornosť mnohých zahraničných médií.

Hlavnými piliermi kampane na Slovensku bude televízna reklama a internet, podporená bude zároveň netradičnými formami vonkajšej reklamy. Kampaň sprevádza aj spotrebiteľská súťaž a okrem toho bude nová vôňa odpromovaná aj na početných Axe párty a letných festivaloch.

Axe je značka deodorantov a sprchových gélov pre mladých mužov, ktorá je povestná svojimi zábavnými reklamami na tému zvádzania. Za svoje reklamné kampane značka obdržala niekoľko medzinárodných ocenení, ale zároveň tieto reklamy na televíznych obrazovkách už nejaký čas dokážu iritovať aj prudérnejšiu časť verejnosti.

V spote padajú z neba na zem anjeli v podobe krásnych žien, ktoré kvôli mužovi s neodolateľnou vôňou začnú odhadzovať svoju svätožiaru. „Aj muži majú šancu podtrhnúť svoju charizmu správnou vôňou. V tomto smere rozhodne nie sú ochudobnení, ich kľúčom k sebadôvere je Axe,“ vysvetľuje myšlienku spotu marketingová manažérka spoločnosti Unilever Jana Venhartová.

Medzi jednu z najznámejších kampaní pre deodoranty Axe patrila reklama, ktorej súčasťou bola fiktívna letecká spoločnosť Axejet ponúkajúca sexi letušky a iné extra služby, ktoré mali zaujať mužov. Reklame v roku 2008 naleteli viaceré spravodajské servery v Česku a na Slovensku. Viac aj na blogu Michala Pastiera.

Nové deodoranty Axe s pomocou anjelov prileteli aj na slovenský trh

Zdroj: ExciteII