Obchodná sieť COOP Jednota rozširuje portfólio vlastných značiek o novinku TOMU VER – rad alternatívnych potravín určených pre ľudí s intoleranciou na lepok a laktózu, ako aj pre všetkých, ktorí majú špeciálne preferencie.

Nová značka bola oficiálne predstavená v najnovšej bratislavskej predajni Tempo SUPERMARKET v nákupnom centre OC Tehelko. Ambasádorom značky sa stal známy kondičný tréner Maroš Molnár, ktorý podporuje filozofiu zdravého životného štýlu.

Tomu ver
Zdroj: COOP Jednota

Vlastná značka pre ľudí s intoleranciou

Nová značka TOMU VER ponúka kvalitné produkty pre všetkých, ktorí dbajú na vyváženú stravu alebo s ohľadom na stravovacie obmedzenia vyhľadávajú bezlaktózové či bezlepkové potraviny. Ponuka čerstvých mliečnych výrobkov zahŕňa kvalitné bezlaktózové jogurty, rôzne druhy smotany, ale aj mlieko a maslo, ktoré ponúkajú plnú chuť bez obsahu laktózy.

Tomu ver
Zdroj: COOP Jednota

Sortiment bezlepkových výrobkov zahŕňa chlebíčky, krekery, keksíky a piškóty, ktoré sú ideálnou voľbou pre ľudí s celiakiou alebo citlivosťou na lepok. Okrem toho je v ponuke aj výber racionálnych potravín vrátane červenej šošovice, proteínového chleba či jačmenných krúpov. V budúcnosti sa sortiment rozšíri o ďalšie proteínové výrobky, ktoré ocenia najmä aktívni ľudia.

Tomu ver
Zdroj: COOP Jednota

„Značka TOMU VER vznikla ako odpoveď na rastúci záujem o alternatívne a funkčné potraviny. Pri jej tvorbe sme sa zamerali na to, aby zákazníci našli v jej portfóliu presne to, čo najviac potrebujú. Chceme byť sieť potravín pre každého, aby si u nás dokázali vybrať a nakúpiť aj spotrebitelia s intoleranciami či špecifickými potrebami a požiadavkami. Rovnako ako pri našich ďalších vlastných značkách, aj tu kladieme dôraz nielen na kvalitu, ale aj na cenovú výhodnosť. Sortiment TOMU VER bude dostupný predovšetkým v našich formátoch SUPERMARKET a Tempo SUPERMARKET, ktorých na Slovensku prevádzkujeme viac ako 700,“ uviedla Renáta Peťovská, riaditeľka sekcie obchodu a rozvoja maloobchodnej siete COOP Jednota Slovensko.

Tomu ver
Zdroj: COOP Jednota

COOP Jednota dlhodobo prináša zákazníkom produkty vlastných značiek s dôrazom na slovenský pôvod. Medzi najpopulárnejšie vlastné značky COOP Jednota patria potraviny pod logom Mamičkine dobroty. Pri výbere produktov tejto kategórie sa COOP Jednota inšpirovala tradičnými domácimi jedlami našich mám a starých mám, na ktoré sme zvyknutí z detstva. Nová značka TOMU VER je ďalším krokom k tomu, aby si každý mohol vybrať potraviny, ktoré vyhovujú jeho potrebám.

Bolt
Neprehliadnite

Ženy budú voziť ženy: Bolt spúšťa novú unikátnu službu

Vivo
Neprehliadnite

VIVO! v nových rukách: Majiteľ Auparku kupuje nákupné centrum aj administratívne budovy

Urban Oasis
Neprehliadnite

Bratislava bude mať štvrtý mrakodrap. Hlavné mesto sa mení na metropolu výškových budov

Cinema City
Neprehliadnite

Šokujúci koniec: Na Slovensku luxus v kine dlho nevydržal. VIP služby ustupujú nižšej cene

Lidl Belfast
Neprehliadnite

Na čapované pivo do Lidla? Reťazec sa chystá otvoriť svoj prvý bar priamo v predajni

Ilustračné foto
Neprehliadnite

Sieť obchodov s lacnou značkovou módou expanduje. Predajne otvorí na západe a východe Slovenska

OC Klokan
Neprehliadnite

V blízkosti Bratislavy pribudnú dve obchodné centrá, na obzore sú ďalšie na celom Slovensku