V imidžovej kampani Tatra banka promuje svoje inovatívne bankovníctvo, komunikáciu zastrešuje claim Napredujte s Tatra bankou.

Reklamný spot kampane nasadený od začiatku januára ukazuje malého chlapca na plavárni, ktorý ide skočiť do vody, muža na železničnej stanici pred nástupom do vlaku, vysokoškoláka, ale aj úspešného biznismena. Každý z nich sa musí rozhodnúť o tom, ktorý krok je správny.

„Chce to veľkú odvahu, no dôležité je vykročiť. Lebo vďaka tomu napredujem,“ hlása voic-over v podaní herca Tomáša Maštalíra v reklame. 

Okrem televízie je reklamná kampaň nasadená aj na vybraných OOH plochách a na YouTube. 

Štyridsaťsekundový spot režíroval Roman Valent, ktorý sa v minulosti podpísal aj pod spoty Zlatého bažanta – Kruhy v okolí, Pilsner Urquell – Tajomstvo nezameniteľnej chuti a pracoval aj pre značky Cappy, Bathstore či Wüstenrot. 

„Kampaň sa natáčala v septembri, pričom časť záberov vznikla v slovenských lokáciách a časť záberov sa natáčala vo Viedni,“ povedala pre Mediálne.sk Marcela Paráková, Account Director z agentúry Made by Vaculik.

Ideový koncept aktuálneho spotu nadviazal na novembrový z minulého roka. V ňom klienti Tatra banka napredovali vďaka úverom.