Značka piva Kelt patriaca do skupiny Heineken začala v marci komunikovať prostredníctvom novej kampane, ktorá predstavuje aj nový slogan. Cieľom kampane s posolstvom „Takto oddychujú chlapi“ je ďalej budovať pozíciu Keltu ako piva patriaceho do economy segmentu. Aktuálna komunikácia ukazuje – podľa tlačovej správy – „správnych“ chlapov, ktorí oddychujú s pivom pri varení kotlíkového gulášu.
Za "správnych slovenských chlapov" oddychovali "správni španielski chlapi" a slovenské prostredie v reklame stvárnilo mallorské pobrežie, píše v správe Istropolitana Ogilvy.
Heineken predával Kelt pôvodne ako prémiovú značku, pivovar ju posunul do kategórie pív pre bežných ľudí s výhodnou cenou v roku 2007. Súčasná komunikácia má za úlohu vytvoriť pre značku konkrétnejší pozicioning, ktorý by ju profiloval a odlíšil od ostatných značiek na trhu.
„Takto oddychujú chlapi - Guláš“ pre Kelt od Istropolitana Ogilvy
Creative Director: Peter Darovec, Rado Olos
Art Director: Michal Mazán
Copywriter: Peter Darovec, Rado Olos
Group Account Director: Ivana Harmincová
Account Manager: Ivana Jakubíková
Použité médiá: TV, OOH, print, POS
Cieľovou skupinou sú muži nad 40 rokov v strednej a nižšej príjmovej skupine. Kampaň vytvorená agentúrou Istropolitana Ogilvy odštartovala televíznym spotom, dopĺňa ho printová a outdoorová kampaň a komunikácia v miestach predaja. Kampaň trvá od začiatku marca do polovice apríla.
Kelt sa po presune do economy segmentu začal v roku 2008 predávať v 1,5-litrových PET fľašiach. Koncern v tlačovej správe uvádza, že napriek absencii výraznejšej komunikácie je Kelt od polovice roka 2008 najpredávanejšou značkou piva v maloobchode. Podľa prieskumu AC Nielsen mu koncom minulého roka mal patriť 18,3-percentný podiel na trhu.
Kelt sa predáva v pollitrovných plechovkách a spomínaných PET fľašiach. V horeca segmente sa Kelt predáva ako čapované, respektíve fľaškové pivo.