V nedeľu 15. mája štartuje doteraz najväčšia reklamná kampaň pre značku Nivea. Hamburský kozmetický koncern Beiersdorf v roku stého výročia svojej najdôležitejšej značky zvýšil marketingový rozpočet pre Niveu na viac ako miliardu eur. Z tohto objemu približne 70 percent pôjde práve na celosvetovú kampaň s heslom "100 rokov starostlivosti na celý život." Kampaň bude zameraná na produktové rady Nivea Visage, Body a Deo.
V týchto dňoch je na Slovensku aj v Česku nasadená teasingová kampaň na internete, v rámci ktorej na banneroch Nivea pripomína rôzne udalosti posledných sto rokov. "Bol dosiahnutý severný pól, keď padla železná opona, nosila sa trvalá a melíry, svet tancoval v rytme disca... Už vtedy som tu bola pre vás. Kto som? IVE“. Do odhalenia zostávajú len tri. K teasingu bola vytvorená samostatná webová stránka www.bolasompritom.sk, na ktorej sa dá zaregistrovať a po troch dňoch príde e-mail rozlúštenie. Na Slovensku kampaň pripomínajúca výročie začína 16. mája a v televízii rotuje tento spot upravený na 30 sekúnd. Okrem televízie bude podporená aj na internete.
Tento týždeň zverejnil nemecký Horizont.net ako prvý okrem printových vizuálov aj televízny spot z dielne agentúry FCB. Spot bude globálne podporovaný online aktivitami, inzerátmi v printoch a outdoorom. Všetky reklamné slogany majú spoločné to, že starostlivosť o pleť je prvoradá. V spote prezentujú klasický Nivea krém v modrom balení pri intímnych momentoch medzi ľuďmi rôzneho veku, rozdielneho pohlavia a národnosti, ktorí v starostlivosti o pleť veria značke Nivea. Hudobne sprevádza 45-sekundový spot Rihanna s piesňou „California King Bed“.
Dôležitú úlohu v mediamixe zohrá tentokrát internet. Približne 10 percent, teda 100 miliónov eur z inzertného rozpočtu, smeruje na digitálny marketing. Beiersdorf sa pritom spolieha predovšetkým na príťažlivosť svetovej hviezdy Rihanny, ktorá sa stala hlasom značky. Cieľom je aktivovať obrovskú fanúšikovskú základňu speváčky na sociálnych sieťach ako je Facebook alebo na videoserveri YouTube.
Súčasťou kampane je aj relaunch všetkých lokálnych webových stránok, ktoré musia korešpondovať s kampaňou. Okrem toho budú stránky rozšírené o nový obsah, ako je história značky a odborné rady pre starostlivosť o pokožku.
Na podporu predaja plánuje koncern vo viac ako 40 krajinách rozdať pre spotrebiteľov pri nákupe vybraných výrobkov Nivea exkluzívne darčeky spojené s Rihannou, ako je možnosť stiahnuť si hudbu, tapety a obrázky, uvádza Horizont.
Zdroj: horizont.net