World Press Awards vznikli len pred dvomi rokmi. Vydali sa presne opačnou cestou ako iné reklamné súťaže. Nemajú desiatky porotcov a množstvo kategórií. Sedem porotcov hodnotí len printovú reklamu. Podľa autorov súťaže je práve ona výkladnou skriňou reklamy. Kto vie spraviť print, ktorý ľudí zaujme tak, že si jeho posolstvo pamätajú, si zaslúži špeciálnu cenu.


Nič, len printy


Dve rovnaké zlaté rybky s nápismi Gloria a Gary sa stali hrdinkami reklamy na vodeodolné pero Pilot. Striebro pre agentúru Grey Trace.



Nič, len printy


Objímajúci sa ragby hráči pomáhali v Malajzii predávať aviváž značky Softlan. Bronz pre Y&R Kuala Lumpur.



Nič, len printy


Medzi písmenami slova HUDBA sa ukrýva

malý žltý nápis CHLAPČENSKÉ SKUPINY. Odstrániť to zlé pomôže len dentálna niť Glide. Striebro pre Saatchi & Saatchi New York.



Nič, len printy


Uprostred čerstvo vypíleného lesa oddychujú robotníci s motorovými pílami. Paradoxn, pod jediným stromom, ktorý ešte nechali. Tragikomický obraz podpísal Svetový fond na ochranu prírody sloganom: Forests For Life. Striebro pre Ogilvy & Mather Bangkok.



Nič, len printy


Byrokracia zabíja prírodu. Práve preto v inzercii organizácie na záchranu dažďových pralesov Sosma útočia pečiatky na všetko živé. Striebro pre F/Nazca S&S Publicidade Brazil.