World Press Awards vznikli len pred dvomi rokmi. Vydali sa presne opačnou cestou ako iné reklamné súťaže. Nemajú desiatky porotcov a množstvo kategórií. Sedem porotcov hodnotí len printovú reklamu. Podľa autorov súťaže je práve ona výkladnou skriňou reklamy. Kto vie spraviť print, ktorý ľudí zaujme tak, že si jeho posolstvo pamätajú, si zaslúži špeciálnu cenu.
Dve rovnaké zlaté rybky s nápismi Gloria a Gary sa stali hrdinkami reklamy na vodeodolné pero Pilot. Striebro pre agentúru Grey Trace.
Objímajúci sa ragby hráči pomáhali v Malajzii predávať aviváž značky Softlan. Bronz pre Y&R Kuala Lumpur.
Medzi písmenami slova HUDBA sa ukrýva
malý žltý nápis CHLAPČENSKÉ SKUPINY. Odstrániť to zlé pomôže len dentálna niť Glide. Striebro pre Saatchi & Saatchi New York.
Uprostred čerstvo vypíleného lesa oddychujú robotníci s motorovými pílami. Paradoxn, pod jediným stromom, ktorý ešte nechali. Tragikomický obraz podpísal Svetový fond na ochranu prírody sloganom: Forests For Life. Striebro pre Ogilvy & Mather Bangkok.
Byrokracia zabíja prírodu. Práve preto v inzercii organizácie na záchranu dažďových pralesov Sosma útočia pečiatky na všetko živé. Striebro pre F/Nazca S&S Publicidade Brazil.