International ANDY Awards boli založené v roku 1964 newyorským reklamným klubom. Na rozdiel od ostatných súťaží nejde zisk z Andy Awards organizátorom, ale priamo nadácii reklamného klubu. Tá podporuje vzdelávacie aktivity v oblasti reklamy. Medzinárodná porota aj tento rok ocenila tie najkreatívnejšie práce z celého sveta. Pozrite si víťazov kategórie Magazine.


Newyorský festival, svetová reklama


Atómový hríb v tvare klaunovej hlavy? Taký je svet hernej konzoly Sony PlayStation 3. Explózia zábavy. Zlato pre TBWA\PARIS.



Newyorský festival, svetová reklama


Tvoja mama nebola otcovou prvou. Provokatívny headline pomáhal predávať whisky značky Canadian Club spoločnosti Jim Beam Brands Co. Striebro pre Energy BBDO Chicago.




Newyorský festival, svetová reklama


Tristotisíc detských vojakov sníva o tom, aby mohli byť skutočnými deťmi. Surový print pre Amnesty International. Bronz pre TBWA\PARIS.



Newyorský festival, svetová reklama


Efekt zašitých úst líbyjského vodcu Muammara Kaddáfího bol v tejto reklame pre Amnesty International vytvorený umiestnením štyroch podpisov. Práve náš podpis je v boji proti diktátorom silnejší, ako si myslíme – myslí si Amnesty International. Bronz pre TBWA\PARIS.



Newyorský festival, svetová reklama


Známa fotografia Charlesa C. Ebbetsa z roku 1932 Lunch atop a Skyscrape sa stala inšpiráciou pre ocenený print ešte známejšieho výrobcu hračiek Lego. Bronz pre Jung von Matt AG.