Na to, aby čokoláda naozaj hrala musia, spotrebitelia zvládnuť tri kroky – v prvom značka navádza spotrebiteľov, aby navštívili microsite projektu na svojom mobile, následne odfotili zadnú stranu rozbalenej čokolády, čo umožní vypočuť si skladbu, ktorú hrá vybraná čokoláda.
„Hraciu“ čokoládu spoločnosť podporila reklamnou kampaňou, ktorej hlavnými tvárami sa stali členovia českej skupiny Monkey Business. Tí sa objavili aj v jednom zo spotov, kde naživo odohrali prvú pieseň na svete, pre ktorú skladala hudbu čokoláda.
„Kampaň je zameraná na zvyšovanie vnímanej hodnoty Študentskej Pečate predovšetkým u mladších spotrebiteľov tabuľkových čokolád. Našim cieľom bolo rozšíriť zážitok z konzumácie o zábavu, a to takú, ktorá bude ideovo prepojená s ikonickým prvkom Študentskej Pečate – mixom ingrediencií,“ vysvetľuje pre Mediálne.sk brand manager confectioner značky Študentská pečať Zuzana Dobríková.
„Študentská pečať teraz ukrýva hudbu. Vďaka arašidom, hrozienkam a želé si teraz môžete vychutnať, ako vaša vyladená čokoláda hrá,“ hlása voiceover v spote. V spote je hlavnou hrdinkou samotná čokoláda, ktorú dala značka do pohybu. V závere spotu upozorňuje Nestlé na microsite, kde môžu spotrebitelia rozohrať svoju čokoládu.
Spotrebitelia majú možnosť pri kúpe čokolád získať aj VIP vstupenky na ich koncert, Nestlé ukrylo celkovo tisíc lístkov do 500 kusov čokolád. Spoločné sú pre slovenský a český trh, kde kampaň súčasne prebieha.
Kampaň je nasadená v televízii, online, rádiu, PR a v mieste predaja. Na kampani značka spolupracovala s reklamnou agentúrou Zaraguza, na POS kampani s agentúrou Promo Angel, obalový dizajn vytvorila agentúra ARD Design Switzerland.