Aktualizácia: O novej kampani pre Radu pre reklamu píše na svojom blogu kreatívny riaditeľ Respect APP Róbert Slovák. Dodáva, že spot o písmenkách reflektuje predovšetkým na spoty bánk a mobilných operátorov a že spot "Perspirant" vznikol náhodne, "vďaka teplu z reflektorov".



Slovák pridáva aj ďalší spot, v ktorom "Čekovský ukazuje zadok." "Sám je však vraj na hrane etiky a preto do vysielania televízií nepôjde," dodáva.



 




Zverejnené 16. augusta:

Nenechajte sa klamať reklamou, hovorí nová slovenská reklama

Na možnú nepravdivosť, nekorektnosť či neetickosť reklám bude bude upozorňovať priamo jedna z reklám. Agentúra Respect APP dostala za úlohu v televíznej kampani predstaviť Radu pre reklamu ako inštitúciu, ktorá je tu pre bežného človeka a na ktorú sa môže obracať so svojimi sťažnosťami.

 

Vizitka kampane

Klient: Rada pre reklamu
Agentúra: Respect APP
Creative director: Róbert Slovák / Yolka Marcela Udičová
Copywriter: Ondrej Štefánik
Produkcia: Protos productions
Réžia: Jaro Ridzoň
Kamera: Tomáš Sabo

Ústrednou tvárou kampane je hudobník Marián Čekovský. "Toto jebežný, toto nie je bežný antiperspirant," ukazuje spotené podpazušie. "A jeden, aj druhý ma chránia 38 hodín denne. Nerozprávam ti hlúposti, je to fakt pravda, fakt," dodáva s prekríženými prstami a ťažkopádnou artikuláciou.

V druhom spote ponúka Čekovský "niečo zadarmo", pričom na obrazovke sa obraví text s malými písmenkami. Keď ho rukami zväčší, divák zisťuje, že pre "zadarmo" platí niekoľko obmedzení. "Ako vidíte, niekedy aj "zadarmo" niečo stojí," dodáva.

Zámerom Rady pre reklamu bolo osloviť konzumentov reklamy všetkých vekových skupín, hovorí Róbert Slovák z Respect APP. Zvolili si populárnu známu tvár, aby sa tak dostali do bežnej, ľudovej komunikácie.

Kampaň odkazuje na jediné miesto - web Rady pre reklamu na rpr.sk. Na nej je už zvýraznený odkaz "Formulár sťažnosti."

Kampaň prebieha od dnešných dní až do polovice septembra v spolupráci s televíziami, ktoré poskytli ako členovia Rady pre reklamu priestor zadarmo. "Pridala sa k nim aj STV, ktorá členom rady nie je. O to viac si ceníme jej účasť na projekte," dodáva Rada pre reklamu.






V tejto správe

predstavujeme novú kampaň!

Všimneme si novú kampaň > detailne vás o nej informujeme.
Spozorovali ste novú kampaň vy? Informujte nás na [email protected].