Úpravou prešlo logo - starý názov značky vystriedal odkaz na internetovú stránku spoločnosti. Reťazec pozmenil aj claim „Žijeme technikou“ z dôvodu výročia vzniku spoločnosti na slogan „25 rokov žijeme technikou“.

Nay rebranduje. S ľuďmi, ktorí služby reťazca k životu nepotrebujú

Zmeny značka predstavila v reklame, ktorej cieľom je oživiť produktovú komunikáciu imidžovou kampaňou. Koncept je založený na „prome“ nových služieb reťazca, ktoré majú zákazníkom uľahčiť nákup či výmenu tovaru.

Kampaň je založená na postavách antihrdinov, ktorí sa ukážu vo viacerých situáciách. Jedno majú ale spoločné, všetci služby spoločnosti Nay doslova nepotrebujú.

Komunikácia odštartovala 4. apríla prvým televíznym spotom, v ktorom vystupuje človek holdujúci zvláštnej záľube – rád na niečo čaká. S nadšením si počkal v školskej jedálni, v rade na telefónnu búdku a teraz nemá problém s čakaním u lekára alebo v rannej zápche. Doslova sa v tom vyžíva.

„Ak vás čakanie nebaví, je tu Nay,“ promuje služby reťazca voice-over. Zamestnanec v závere spotu vysvetľuje, že na využitie stačí klubová karta Nay Extra.

Kampaň, ktorú premiérovo pre značku vytvorila agentúra Effectivity Powered by Publicis, je okrem televízie nasadená v outdoore, printe, rádiu a v online. Do televíznych packshotov, printu a outdooru Nay obsadil reálnych zamestnancov spoločnosti.

Nay rebranduje. S ľuďmi, ktorí služby reťazca k životu nepotrebujú

Zdroj: Nay