Do volieb ostáva necelých dva a pol mesiaca a skutočná predvolebná kampaň sa práve začína. Posledné hodiny v roku začali po Slovensku pribúdať bilbordy propagujúce lídrov jednotlivých strán. Výraznú kampaň lídrov spustila najsilnejšia parlamentná strana Smer-SD.

Nastúpila skutočná predvolebná kampaň

Na vonkajších nosičoch sú tváre jej predsedu a podpredsedov. Na plagáte na bielom pozadí je len profilová fotografia s jednoduchým a ľahko čitateľným posolstvom Ľudia si zaslúžia istoty, doplneným v pravom dolnom rohu tradičným oranžovým logom strany. Takto sa napríklad v Bratislave z prvých straníckych bilbordov usmieva predseda Smeru Robert Fico a podpredsedovia Robert Kaliňák či Marek Maďarič.

Nastúpila skutočná predvolebná kampaň

S propagáciou svojich tvárí začal na prelome rokov aj nový politický subjekt 99 percent. Tvárou novej kampane je napríklad bývalý novinár Markízy Pavol Pavlík. Nad logom 99 percent stojí jeho značne dlhý citát, ktorý si vodiči počas jazdy iba ťažko stihnú prečítať: „Politici za jeden deň schválili miliardy na euroval bez toho, aby vybojovali čokoľvek pre ľudí na Slovensku“

Nastúpila skutočná predvolebná kampaň

Kampaň spustil aj Most-Híd, postavená je na krátkych heslách ako napríklad "dôveryhodnosť". Prvé stranícke bilbordy sa objavili už na jeseň. Bilbordy propagovali hodnoty strán (SDKÚ, SaS) či pripomínali Vianoce (Smer-SD, SNS).