Víťazná práca na najprestížnejšom kreatívnom festivale na svete, Cannes Lions, prináša slávu agentúre a nové pracovné ponuky jej kreatívcom. Pre ostatných je aspoň inšpiráciou, kam sa uberať. Tohtoročné Grand Prix v kategórii Press Lions malo jasný odkaz. Nepotrebujete retušovanie, bombastickú exekúciu a nereálny svet. Idea sa vrátila!
Čo budú robiť vaše deti, ak sa ich hračkám vybijú batérie? Pľuť na chodcov alebo maľovať psov? Radšej to neriskujte a používajte Energizer. Press Grand Prix pre DDB South Africa.
Čerstvé ryby v balení Tesco Lotus. Aj takto môže vyzerať inzercia Tesca. Gold Lion Campaign pre BBDO Bangkok.
Stačí označiť podstatné vety na stránke so životopisom a hneď viete, o koho ide. Print na zvýrazňovač Luxor. Gold Lion Campaign pre Leo Burnett India.
Optický zoom v ďalekohľadoch Olympus k vám priblíži všetko prekvapivo blízko. V tomto prípade sa udiví aj váš cieľ. Gold Lion Campaign pre JWT Sydney.