Najsilnejšou mediálnou agentúrou s takmer štvrtinovým trhovým podielom naďalej zostáva na slovenskom trhu Unimedia, ktorá si aj vlani držala svoje dlhodobé vedúce postavenie.

Vo svojom portfóliu má Unimedia momentálne viac ako 180 aktívnych klientov. Dvanásťpercentný medziročný nárast tržieb dosiahli podľa finančnej riaditeľky Adriany Feketeovej prehĺbením spolupráce s agentúrou Havas Media Slovakia (HVM SK) a navýšením mediálnych rozpočtov existujúcich klientov.

HVM SK začala obchodnú činnosť v plnej prevádzke od januára minulého roka. „Cez túto agentúru nakupuje aj Médea SK, čiže v obrate HVM SK je už zahrnutý aj obrat (aj klienti) Medea SK v roku 2017,“ vysvetlila šéfka Havas Media Slovakia Denisa Šoporová.

Tradične na druhom mieste skončila agentúra, ktorá začiatkom tohto roka zmenila obchodné meno z MEC Slovakia na Wavemaker Slovakia. Svoju pozíciu si udržala napriek 

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa