Zmysluplné spojenie jednotky na internete s jednotkou v slovenskej hudbe. Tak vidí najnavštevovanejší portál Azet.sk svoju novú spoluprácu s Rytmusom. Internetový líder si požičal od Rytmusa do reklamy skladbu, v ktorej texte rapper propaguje komunitnú službu Pokec.sk. Spolupráca vraj zafungovala. Pre Mediálne.sk sa k spojeniu hudobníka a portálu vyjadril jeden z akcionárov Karol Gogolák a marketingový manažér Filip Švaňa.

Azet použil nový Rytmusov singel Záhadná v novom spote podľa Karola Gogoláka preto, lebo sa bezprostredne dotýka propagovanej služby - Pokecu. Zdôrazňuje, že pesnička nevznikla na objednávku Azetu. “Singel vznikol z iniciatívy Rytmusa,” povedal s tým, že Azet rappera iba oslovil ohľadom možnosti jeho využitia v reklame.

Portál v rámci kampane zverejnil pesničku na bezplatné stiahnutie. Skladba je na Aktuality.sk dostupná od utorka k vypočutiu alebo stiahnutiu. Podľa Švaňu sa za prvý deň na článok, ktorý na pesničku odkazuje, kliklo 50-tisíckrát.

Reálny záujem o Záhadnú bol výrazne menší – skladbu si za ten čas stiahlo dva a pol tisíc ľudí. Azet hovorí, signálom záujmu boli napríklad komentáre pod textom. Tých sa v diskusii za dve hodiny objavilo 8-tisíc a Azet ju musel vypnúť kvôli často používaným vulgarizmom.

Rytmus sa v uplynulých týždňoch reklamne spojil aj s inou veľkou značkou - T-Comom T-Mobile v kampani, ktorá sa okrem tradičných médií šírila aj na internete. Toho, že by mohlo byť rappera v reklamách už priveľa, sa Gogolák neobáva. Spojenie Azetu s úspešným hudobníkom považuje za prirodzené. Viac o reklamách T-Mobile s Rytmusom.

Okrem T-Mobile a Azetu Rytmus vystupoval aj v ďalšej známej kampani. Pre internetové kníhkupectvo Gorila.sk recitoval koncom minulého roka básne slovenských klasikov. Ukážky kampane Gorila.sk s Rytmusom.