Najlepšie telenovely sú na Joj Plus, tvrdí Jojka týždeň pred štartom TV Doma
Presne o týždeň štartuje telenovelová sestra Markízy, televízia Doma. Mladší súrodenec Jojky, staršiemu divákovi určená Joj Plus, sa na nového konkurenta pripravuje už od dnešného dňa. Prvýkrát vo svojej takmer ročnej histórii bude ponúkať tri rôzne telenovely týždenne, pričom novinky podporila aj reklamnou kampaňou. "Najlepšie telenovely sú na Joj Plus," tvrdí v nej.

"Do programovej štruktúry Joj Plus pribudli telenovely. Žáner, na ktorý teraz vzniká konkurenčná televízia. My budeme mať tú najlepšiu, ktorá sa vola V mene lásky. Stretnú sa v nej hlavné predstaviteľky Esmeraldy a Jednoducho Márie. Tí, čo žili posledných 30 rokov na Slovensku vedia, že čo to znamenalo v slovenských obývačkách," povedal na minulotýždňovej tlačovej besede Jojky jej programový riaditeľ František Borovský.

Práve telenovely sú artiklom, ktorý mladej Joj Plus pomohol vyšvihnúť sa extrémne rýchlo. Pri silných telenovelových tituloch mala stanica podiel aj 10 %. Preto je dôležité, aby si status televízie s dobrými klasickými telenovelami zachovala. 

Najlepšie telenovely sú na Joj Plus, tvrdí Jojka týždeň pred štartom TV Doma


Mexická telenovela V mene lásky (En nombre del amor) má 170 častí, štartuje dnes o 17:20, pričom Joj Plus ju nasadila v dvojslote. Na TV Doma bude konkurovať kolumbijsko-španielskej telenovele Skrytá vášeň a českému dennému seriálu Ulica.

Druhou telenovelovou novinkou je 200-dielna nemecká séria Červené ruže (Rote Rosen). Joj Plus ju bude vysielať každý pracovný deň o 11:45 taktiež v dvoch častiach po sebe. Doma v tom čase vysiela seriály Ženatý so záväzkami, Rebeli a Júlia - Cesty za šťastím. Viac informácií.

V štruktúre Joj Plus ostáva aj doterajšia denná telenova Navzdry osudu (Alma rebelde), ktorej dvojslot ostane zachovaný už len v nedeľu o 17:30. Po trhákoch ako Esmeralda a Rosalinda, ktoré vyskakovali aj nad hranicu 10-percentného trhového podielu, neprekračuje Navzdry osudu ani 5-percentné hodnoty. Aj dosahované výsledky sú však v nadpriemere stanice, ktorej sezónny priemer je aktuálne v základnej cieľovke divákov starších ako 12 rokov 2,5 percenta.

"V nových príbehoch lásky aj nenávisti spoznáte nové osudy ale aj nezabudnuteľné hviezdy seriálov Jednoducho Mária a Esmeralda, spolu v novej telenovele. Najlepšie telenovely sú na Joj Plus," tvrdí Joj Plus v 30-sekudnovom spote, ktorý vysiela aj materská Jojka. Atraktívnu telenovelovú akvizíciu podporuje aj inzercia v tlači.



Formou cross proma začala Jojka po dlhom čase propagovať programové highlighty Joj Plus už v polovici tohto mesiaca. Vo vyše 50-sekundovom spote "Muži v seriáloch na Joj Plus" upozorňuje napríklad na seriál 30 prípadov Majora Zemana či sériu filmov o Jamesovi Bondovi. Viac informácií.