Podľa poroty štrnásteho ročníka národnej súťaže o najkreatívnejšiu reklamu Zlatý klinec 2008 bola kategória s najkvalitnejšími príspevkami práve tá najklasickejšia, printová. Zlatom ocenené práce nevznikli zo dňa na deň. Majú spoločné to, že sa vyznačujú kvalitnou fotografiou, ilustráciou a grafikou, ktoré potrebujú čas.
Historické maľby, na ktorých sa objavili reportéri s modernou technikou, dopĺňal skvelý slogan: Čo nové v histórii. Agentúra: Respect APP, práca: História, klient: časopis História.
V mene zabezpečenia stability a harmónie v krajine počas olympijských hier čínska vláda stále zatvára
a šikanuje aktivistov, novinárov, právnikov a bojovníkov za ľudské práva. Agentúra: MUW Saatchi & Saatchi, práca: Športy, klient: Amnesty International.
Namixujte si svoju hudbu s filmami na prehrávačoch iPod. Agentúra: Wiktor Leo Burnett, práca: Mix your Music with Movies, klient: Macsystems.