15. Unicef: Tap project 

Unicef sa prostredníctvom projektu snažil pomôcť deťom na celkom svete, ktoré nemajú k dispozícii pitnú vodu - 1 dolár rovná sa pitný režim na 40 dní. Súčasťou kampane bol napríklad automat na znečistenú vodu, ktorý bol umiestnený v New Yorku a ponúkal osem príchútí - maláriu, choleru či žltačku. 

Reklamná agentúra: Droga5 New York

14. Chipotle: Back to the Start

Svet reklamy zaujala kampaň namierená proti industrializácii potravinárstva. Za všetkým stojí sieť reštaurácií Chipotle. 

Reklamná agentúra: CAA Marketing

13: Budweiser: Whassup

V úvode spustenia kampane sa podľa servera AdAge.com ťahala s kampaňou kritika a obavy. A prekvapivo, kampaň to dotiahla až do Cannes a získala ocenenie Grand Prix.

Reklamná agentúra: DDB Chicago

12: Metro Trains: Dumb Ways To Die

Známe kreslené postavičky bojujú za bezpečnosť v metre doteraz. Po úspechu v Cannes a ďalších oceneniach sú súčasťou valentínskej, vianočnej či halloweenskej kampane. 

Reklamná agentúra: McCann Melbourne

11. Dos Equis: Most Interesting Man in the World

Za všetkým stojí spoločnosť Heineken USA, ktorá uviedla kampaň pre značku piva Dos Equis. Kampaň podľa servera zmenila pohľad na pivné reklamy. Za všetko mohol Jonathan Goldsmith.

Reklamná agentúra: Euro RSCG WorldWide New York

10: American Legacy: Truth

Kampaň mala za úlohu bojovať proti fajčeniu. Na jej kreatívnom koncepte pracovali súčasne dve reklamné agentúry a toto bol výsledok.

Reklamná agentúra: Crispin Porter & Bogusky, Miami Arnold WorldWide Boston

9. Procter & Gamble: Thank you, mom

Kampaň vytvorená k blížiacim sa olympijským hrám. Jej hlavnými hrdinami sú deti, ktoré sa už od útleho detstva snažia venovať športu. Stojí ich to veľa pádov, zranení, ale i úsilia. Spolu s nimi ich na ceste za profesionálnou športovou kariérou sprevádzajú ich matky. A tým sa ďakuje aj v kampani.

Reklamná agentúra: Wieden+Kennedy Portland

8. Apple: Get a Mac

Spoločnosť Apple sa ľudí v roku 2006 pýtala, či sú Mac alebo PC. A tak vznikla otázka, ktorá sa v živote množstva ľudí stala veľmi dôležitou.

Reklamná agentúra: TBWA/Chiat/Day/Los Angeles

7. American Express: Small Business Saturday

Spoločnosť American Express sa snažila pomôcť menším podnikateľom. A tak keď môže existovať Black Friday, vymyslela špeciálne soboty pre podnikateľov.

Reklamná agentúra: Digitas 

6. Burger King: Subservient Chicken

Burger King predstavil jednu z najbizarnejších kampaní vôbec. Všetko je o záberoch z priemyselných kamier. 

Reklamná agentúra: Crispin Porter+Bogusky Los Angeles

5. Red Bull: Stratos

O nasledujúcom reklamnom ťahu značky Red Bull sa toho popísalo v médiách viac než dosť. Red Bull tvrdí, že nešlo o reklamnú kampaň, avšak tento krok spoločnosti zafungoval viac než dosť.

4. Old Spice

Značka Old Spice mala za posledné roky viacero postáv, ktoré si zahrali v jej kampaniach. A hrdina víťaznej, ktorým je Isaiah Mustafa, je pravdepodobne najlepší.

Reklamná agentúra: Wieden+Kennedy Portland

3. BMW: The Ambush

Automobilová značka BMW do tejto kampane pekne zainvestovala. Stála ju totiž 17 miliónov dolárov a pekne sa v nej demolovalo. Jedná sa o krátky film, v ktorej sa hlavný hrdina snaží uniknúť nebezpečenstvu. Napätie, zbrane, peniaze. 

Reklamná agentúra: Fallon

2. Nike+: Fuelband Does it All

Vtipná kampaň si vzala na mušku viacerých predstaviteľov svetového športu. Dynamický zostrih si to namieril okrem športu aj do sveta filmu. Kampaň mala za úlohu podporiť softvér na trackovanie športových výkonov. Bodovala aj v Cannes.

Reklamná agentúra: R/GA New York

1. Dove: Campaign for Real Beauty

Absolútnym víťazom je podľa servera AdAge.com kampaň značky Dove, ktorá dlhodobo bojuje za skutočnú krásu žien. Reklama na verejnosti vzbudila diskusie o skutočnej kráse žien, o tom, ako sa vidia ony samé a ako ich naopak vidia iní ľudia. 

Reklamná agentúra: Ogilvy&Mather Toronto