Kategória Press najrešpektovanejšieho festivalu reklamy na svete Cannes Lions znovu potvrdila, že na to, aby inzercia získala ocenenie, musí mať nielen jasné posolstvo, ale najmä dobre vyzerať. Copytexty v inzerátoch sa vo väčšine prác dokonca zmenili na jeden headline s maximálne jednou vetou. Pozrite si časť ocenených prác.


Najlepšia printová reklama na svete


CLIMA LOCK. Zámka na bicykle značky Clima je podľa Leo Burnett Ltd. rovnako bezpečná, ako by bol bicykel súčasťou svojho okolia.



Najlepšia printová reklama na svete


ULTRA TIDE. Ak sa bližšie pozriete na print agentúry Saatchi & Saatchi New York, ktorý bol ocenený najvyššou cenou Grand Prix, uvidíte boj tisícov postavičiek s malým počtom nepriateľov. Sójová omáčka, majonéza alebo kečup nemajú šancu proti presile odstraňovača škvŕn Ultra Tide.



Najlepšia printová reklama na svete


NOIR. Ak ste príliš unavení a potrebovali by ste prefackať, aby ste sa prebrali, napite sa kávy Noir. Podľa CraveroLanis Euro RSCG to bude skutočná „pecka“.



Najlepšia printová reklama na svete


TRIMMER RANGE. Reklamná agentúra Publicis Conseil odkazuje: Nečakajte príliš dlho na to, kým ostriháte živý plot. Stihl má teraz akciu na svoje výrobky.



Najlepšia printová reklama na svete


THAI SPCA. Spoznajte, aké je to byť uctievanými. Adoptujte si psíka. Vtipná a graficky vydarená práca od Saatchi & Saatchi Singapore.