Kampaň nadväzuje na predošlú komunikáciu so sloganmi „Povedz mi to do očí“ a „Masturhate“, ktoré boli rovnako zamerané na proti hejtu v online.
„Tento rok sme sa rozhodli pre jasný a silný odkaz kampane, ktorý upozorňuje na negatívny vplyv hejtu a jeho prepojenie s extrémizmom v našej spoločnosti. Slovíčkom ALE sa mnohokrát pokúšame zakryť alebo ospravedlniť hejt. Ale to nejde, hejt zostáva hejtom, teda hlúpou urážkou, ktorej chýbajú argumenty a navyše väčšinou aj hlbšia znalosť a empatia,“ komentuje koordinátorka kampane z Nadácie otvorenej spoločnosti Ľubica Stanek.
Kampaň odštartovala premiérovým videom s názvom Vlak. V spote sa objavila aj postava pripomínajúca Adolfa Hitlera, ako aj dvojica inšpirovaná Kotlebovými hliadkami vo vlakoch.
Kampaň postupne odhalila aj spot Kino a nasledovať bude ešte posledný s názvom Posteľ.
Na kreatívnom riešení kampane nadácia spolupracovala s agentúrou Mayer/McCann Erickson. Videá pre kampaň pripravoval tím režiséra Jara Ridzoňa a kameramana Tomáša Juríčka.
Nasadená je od začiatku júla a potrvá do 10. augusta. Okrem spotov nasadených v online prostredí mediamix pozostáva z printov, bannerovej kampane a série blogov. Prebieha aj na vlastnej webstránke.