Ian Wright je až príliš odvážny, keď si trúfol oblizovať najšpinavšie miesta na verejnosti, ktoré sú plné baktérií. Nemal problém so sklom v autobuse, tlačidlom na toaletách a ďalšími miestami. V krátkom filme chce ukázať, ako ho od choroby ubránili probiotiká.
Nasledujúca kampaň je mixom foodpornu a roztomilých detí, ktoré značka v televíznej a printovej kampani prirovnáva k ovociu a zelenine. Kreatívny koncept vytvorila reklamná agentúra Terri & Sandy New York pre značku Gerber a pripomína známe fotografie Anne Geddes. Deti v nej majú oči ako čučoriedky a zadok ako paradajka.
Dve veci, ktoré v reklame zaberajú, sú optimizmus a spievanie. Teda, aspoň sa to tak hovorí. Nasledujúci spot má všetko. A súťažia v ňom mäsožravci proti bylinožravcom.
Značka Old Spice je známa tým, že jej reklamy môžu v niektorých prípadoch pôsobiť dosť bláznivo. Ale je otázne, či táto nie je vrcholom bizarnosti.
Deti mnohokrát vedia o živote viac ako skúsenejší a dospelí. Možno vďaka tomu, že na svet majú úplne iný a hlavne bezstarostný pohľad. V nasledovnom spote si povedali svoj názor na dôležitú tému, akou sú klimatické zmeny. Kampaň vytvorila reklamná agentúra Grey Kanada.
V zábavnom spote spoločnosti JetBlue si to rozdáva basebalista David Ortiz, ktorý súťaží proti papierovým piňatám. To, či sa mu podarí vyhrať, sa dozviete až po zhliadnutí spotu. Kampaň vytvorila reklamná agentúra MullenLowe.
Grafik Adobe a Getty Images vrátil na svetlo sveta Rembrandtov obraz Búrka na Galilejskom mori, ktorý bol ukradnutý z bostonského múzea.
Seriál Ad-week-end vychádza každú nedeľu na Mediálne.sk a TREND.sk. Pozrite si staršie vydania a objednajte si RSS feed.