Predajca záhradnej techniky Mountfield chce vo svojej najnovšej kampani opäť osloviť svojich zákazníkov prostredníctvom spotrebiteľskej súťaže. Známe Koleso šťastia z predchádzajúcej komunikácie nahradila predsezónna predajná akcia s názvom “1 z 5 zadarmo”.

„Súťaž odštartovala 2. januára tohto roku a jej hlavným cieľom je zapojenie faktoru šťastia v dobe, keď sa na ľudí z médií valí jedna negatívna informácia za druhou. Svojim zákazníkom chceme priniesť pozitívne emócie v súvislosti s možnosťou vyhrať záhradný tovar zadarmo. Šanca na výhru je 20-násobne vyššia ako to bolo v prípade historického Kolesa šťastia, ktoré minulý rok po siedmich rokoch na Slovensku skončilo,“ uviedol pre Mediálne.sk PR manažér zo spoločnosti Mountfield David Jirušek.

Mountfield do svojej kampane na slovenskom trhu obsadil herca Jána Krónera, ktorý v televíznom spote rázne vstúpi do miestnosti. Zamestnanec Mountfieldu sa mu so strachom v hlase snaží vysvetliť pravidlá súťaže, že v prípade, že padne červená loptička, má všetko zadarmo. Avšak mladému mužovi vypadne loptička bielej farby a žrebovania sa chytí sám herec, ktorému sa ju podarí získať.

„Ján Kroner je podľa nás ideálnym hercom na tento typ reklamy a svoju úlohu drsňáka zahral dokonale. V prípade, že by pán Kroner opäť typovo vyhovoval našim požiadavkam, spoločnosť Mountfield by veľmi rada s týmto hercom spolupracovala aj v budúcnosti,“ vysvetľuje Jirušek.

V českej verzii kampane spoločnosti Mountfield sa obajvil herec Tomáš Matonoha, ktorému sa v televíznom spote taktiež vypadne ako prvá červená loptička a získa zadarmo sekačku.

Kampaň okrem televízneho spotu zahŕňa aj ďalšie mediatypy ako bilbordové nosiče a print. V médiách by mala bežať do konca februára.

Reklamnou kampaňou „1 z 5 má všetko zadarmo“ sa na svojom prvom zasadnutí v tomto roku zaoberala aj Rada pre reklamu. Televíznemu spotu verejnosť vyčítala skutočnosť, že štatistika "1 z 5 zákazníkov má všetko zadarmo" neplatí. Komisia sa s týmto názorom nestotožnila a reklamu vyhodnotila ako etickú. Viac informácií.