Kampaňou chce český výrobca propagovať aj na Slovensku svoj najpopulárnejšií produktový rad jogurtov.
„Gazdovské jogurty vlastne definovali svoju kategóriu. Hlavný slogan kampane, Kvalitu neoklameš poukazuje na to, že dodnes sú vyrábané rovnako - jogurt zreje pri sledovaných teplotách a strávi presne stanovený čas v tégliku. Ovocné príchute ponúkajú prvotriedne dozreté ovocie bez pridaných aróm, farbív a stabilizátorov,“ hovorí Jan Škoda, brand manager značky Hollandia.
Súčasťou kampane sú animované spoty, ktoré sú nasadzované ako preroll videá na YouTube. Mediamix dopĺňa outodoor (bilbordy a bigbordy), rozhlas (spotová kampaň a súťaž na Jemných), online, PPC, social media a PR. Na kampani pracovala marketingová agentúra Sun Marketing.
Súčasťou kampane sú aj ochutnávky výrobkov v sieťach Tesco, Billa, Coop Jednota, Terno a Metro.
Hollandia sa vlani aj na Slovensku zviditeľnila mierne kontroverznou kampaňou. Pri komunikačnom intre stavila na slogan Moja mama bola krava, ktorý mal poukazovať na prírodný pôvod jogurtov a ďalších produktov značky.
Na bilbordy evidovala Rada pre reklamu sťažnosť, ktorú doručila Slovenská obchodná inšpekcia. Arbitrážna komisia ju však označila za neopodstatnenú.
Hollandia - Kvalitu neoklameš Zdroj: PR.Konektor