Direct banka Zuno do vynovenej mobilnej aplikácie pridala netradičnú jazykovú mutáciu – východniarčinu.

Špeciálny dialekt slovenčiny je dostupný len pre klientov, ktorí v aplikácii používajú nadstavbový účet Plus.

Klienti banky, ktorí si zvolia východniarčinu ako používateľský jazyk, môžu po novom „rachovac šporeňa i fklady“ alebo „nakľepac svuj PIN, toten co ši zrobili pri aktivacii“.

„Náš tím ľudí sa rýchlo nadchne pre netradičné a vtipné nápady. Tak to bolo aj v tomto prípade. A keďže východniari tvoria nezanedbateľný počet našich klientov, rozhodli sme sa pre nich vytvoriť túto odľahčenú verziu. Nech to nie je len o peniazoch, ale aj o zábave,“ uviedol šéf vývoja produktov a elektronického bankovníctva Zuna Andrej Čársky.

Mobilná aplikácia Zuna sa naučila po východniarsky

Mobilná aplikácia Zuno banky vo východniarčine Zdroj: Zuno

Zuno avizuje vo svojej aplikácii pre mobilné bankovníctvo okrem novej jazykovej voľby aj ďalšie nové funkcionality, ktoré sa týkajú úvodného menu, prehľadu o účtoch a kartách, zobrazovania pre tablety s Androidom či internetových platieb.

Direct banka komunikuje, že chcela zjednodušiť používanie aplikácie a zvýšiť prehľad používateľov o peniazoch a finančných operáciách.

Zuno aktuálne realizuje kampaň, v ktorej klientom tvrdí, že ak nájdu výhodnejšiu ponuku pôžičky u konkurenciu, dostanú v Zune odmenu 50 eur. Iniciatívu podporujú webové bannery aj televízne spoty.

Celá komunikácia sa naďalej drží „retro“ tematiky – banka vyhlásila „Stop retro pôžičkám“. Koncept vytvorila reklamná agentúra Zaraguza Digital, nákup mediálneho priestoru pre banku zabezpečuje ZenithOptimedia, o sociálne médiá a public relations sa starajú Dynamic Relations a Havas PR.