Mladý Darth Vader uplatní svoju silu aj na európsku verziu nového Volkswagenu Passat

V jednom z najbľúbenejších spotov posledných týždňov vystupuje malý chlapec oblečený ako zloduch Darth Vader z Hviezdnych vojen, ktorý sa márne snaží využiť svoju silu na domáceho psa, pračku, bábiku, až sa mu to s pomocou otca podarí na modeli Volkswagen Passat 2012.

Svoju premiéru mal tento spot počas finálových zápasov národnej futbalovej ligy USA Super Bowl a bol jednou z najpopulárnejších reklám uplynulého mesiaca. Na sociálnych sieťach sa zaradil k najviac diskutovaným videám všetkých čias. Čísla na Youtube sú tiež pôsobivé: viac ako 34 miliónov zhliadnutí, cez 25-tisíc komentárov a takmer 132-tisíc "likes".

S týmto historickým úspechom chce Volkswagen pokračovať teraz v upravenej verzii najskôr v Nemecku, a následne v Európe, uvádza server horizont.net. Na Slovensku sa jeho vysielanie zatiaľ neplánuje, uviedol pre Mediálne.sk PR manager značky Volkswagen v spoločnosti Porsche Slovakia Ľubomír Beňovič.

Spot štartoval uplynulú sobotu na RTL počas boxerského zápasu s Vladimírom Kličkom. Súčasne bude nasadená aj printová reklama, ktorá bude odkazovať na televízny spot. Navyše sa teasingové klipy s reklamou na Passat Highline, 2.0 TDI uvedú v ukážkach na Youtube a Facebooku.

"Som si istý, že reklamný spot nenadchne len zákazníkov Passatu, ale všetkých fanúšikov značky Volkswagen," povedal riaditeľ marketingu pre osobné automobily koncernu Volkswagen Luca de Meo. Rozdiel od americkej verzie je v tom, že tentokrát sa Vaderova "sila" prejaví na funkcii „Leaving home“ (po opustení a zamknutí auta svietia ešte svetlá určitý čas a v určitej vzdialenosti osôb od auta). V americkej verzii chlapec motor naštartoval.

Adaptáciu prevzala na seba agentúra Deutsch L.A. Inc., ktorá bola zodpovedná aj za americkú verziu. Spot bol natočený v Los Angeles s rovnakým hercom ako v americkej verzii a použila sa rovnaká hudba od Johna Williamsa "The Imperial March". Printovú inzerciu vytvorila agentúra Grabarz a Partner.