Hlavným motívom sú dva vizuály, na ktorých je zobrazená „pánska“ a „dámska“ zápalka s claimom Žalúdok si neškrtne. Majú zdôrazniť pálivý a nepríjemný pocit, ktorý napomôže zmierniť Sulinka.
Na zápalkách je zobrazená ženská a mužská tvár. „Účelom (zápaliek) je zdramatizovať myšlienku, aby si človek vedel predstaviť pocit páliaceho žalúdka,“ uviedol pre Mediálne.sk Chief Creative Officer z agentúry Jandl Bernd Fliesser.
Zdroj: Jandl
Ako ďalej dodáva, inšpiráciou pri príprave konceptu bolo príliš veľa jedla a príliš veľa nápojov. „Práve preto sme prišli s myšlienkou, ktorou sme tento nepríjemný pocit znázornili,“ dodáva.
Zdroj: Jandl
Kampaň počas letného obdobia spustila aj značka Budiš, ktorá okrem kampane prezliekla do nového šatu aj svoju fľašu. Viac informácií.