„Valentínskou kampaňou chceme tentokrát pomerne širokej cieľovej skupine pripomenúť kúzlo milostných listov napísaných vlastnou rukou, čo je v dnešnej dobe takmer zabudnutá tradícia. Myslíme si, že je to škoda, a preto ju chceme oživiť,“ uvádza manažérka značky Milka pre Česko a Slovensko Dominika Bardiovská.

Produktové portfólio určené pre sviatok zamilovaných sprevádza reklamná kampaň s názvom „Povedz to po svojom“, ktorú zároveň reprezentuje niekoľko známych osobností. Do kampane sú zapojení YouTuberi Expl0ited a Moma, moderátorka českej Pošty pre teba Ester Janečková, nepočujúci pár manželov Wiesnerových, YouTuber Pedro alebo moderátor Leoš Mareš.

Kampaň prebieha aj prostredníctvom microsite www.povedztomilkou.sk, kde môžu používatelia nájsť inšpiráciu a návod, ako napísať ten najlepší ľúbostný list. Osloviť má mladšiu vekovú kategóriu pohltenú digitálnym svetom. Prípravu a realizáciu celej kampane majú na starosti agentúry Outbreak a PR.Konektor. Outbreak stojí za kreatívnym konceptom, tvorbou videa, všetkých vizuálov a poslaním kampane.

„Prácu sme zahájili novým návrhom obalu, ktorý prináša pre tento ľúbostný odkaz jasne vyznačený priestor. Hlavným nositeľom emócií je online video nazvané Vyznanie od srdca vytvorené v spolupráci s produkciou Creative Embassy. Zachytáva ženy čítajúce reálne listy od svojich partnerov a predovšetkým emócie, ktoré v nich spomienky na listy vyvolávajú,“ približuje Alena Bílková z Outbreaku.

PR.Konektor zabezpečuje kompletné PR a strategické plánovanie, vrátane zapojenia ambasádorov a celebrít.

Milka urobila z praliniek obal na zaľúbené odkazy

Zdroj: Milka