Kraft Foods chce posilniť pozíciu značky Milka v segmente sušienok. Po minuloročnom uvedení nových produktových radov do predaja začala spoločnosť v ostatných týždňoch budovať povedomie a znalosť značky silnou kampaňou.

„Február je tradične silným obdobím pre sušienky a vzhľadom na to, že ide o sušienky s čokoládou, rozhodli sme sa načasovať kampaň skôr do zimných alebo jesenných mesiacov,“ uviedla pre Mediálne.sk corporate affairs manager zo spoločnosti Kraft Foods Slovakia Jaroslava Hájková.

Ako dodáva, dôvodom expanzie značky Milka mimo svojho tradičného portfólia, ktoré doposiaľ tvorili najmä čokolády, je snaha pozicionovať značku viac do oblasti "family sharingu". „Uvedením sušienok na slovenský trh v apríli minulého roku nešlo len o testovanie, ako sa produkt na trhu uchytí. Našim plánom je ukotviť Milka sušienky na trhu, pretože dnes sa predávajú skoro v celej Európe,“ dodáva.

Za komunikačným konceptom kampane stojí agentúra Saatchi&Saatchi. Kampaň pozostáva z viacerých mediatypov, akými sú printové médiá, PR aktivity, sponzoringové spoty, online aktivity a Facebook. Kraft použil aj špeciálne vonkajšie nosiče, na ktorých produkty - sušienky presahujú štandardnú plochu bilbordov.

Milka spustila kampaň pre sušienky. Chce posilniť ich značku

Značka Milka spustila masívnu kampaň pre svoje produkty už v polovici minulého roku, keď na trhu začala komunikovať pod novým claimom „Trúfni si na jemnosť“. Od konca augusta sa v televízii objavil spot, v ktorom fialová krava „postrkovala“ ľudí k tomu, aby sa stali jemnejšími voči svojmu okoliu. Od októbra sa v uliciach Slovenska začala objavovať veľká outdoorová kampaň, ktorá sa niesla v rovnakom duchu. Viac informácií.