Tohtoročná valentínska kampaň Milky pod názvom „Vpíš sa do srdca“ nabáda ľudí, aby písali svoje odkazy priamo na obal čokolády a vytvorili tak ďalšiu spoločnú spomienku so svojou partnerom či partnerkou.
„Všetci máme miesto, kde si schovávame odkazy a predmety spojené s vrelými spomienkami na svojich milovaných. Tento rok ponúkame našim zákazníkom možnosť vytvoriť ďalšiu unikátnu spomienku v podobe osobného odkazu vpísaného priamo do srdca z praliniek Milka. Veríme, že sa nám podarí pritiahnuť pozornosť predovšetkým mladších ľudí, ktorí sú s valentínskym sviatkom už zžití,“ hovorí o koncepte Lucia Hasincová, manažérka značky Milka.
Myšlienku podporia vizuály v podobe mozaiky zhmotnených spomienok. Dvadsaťsekundové videá a 6-sekundové bumpery pre digitálne prostredie boli natočené metódou Stop Motion v dielni agentúry KrutArt, pripravený je variant pre chlapcov aj dievčatá.
Používatelia sociálnych sietí sa s nimi v online prostredí stretávajú od 21. januára. V rámci in-store kampane bude možné získať prívesok v tvare srdca za nákup produktov Milka vo vybraných reťazcoch.
Tvárou kampane na Slovensku je youtuber Selassie, ktorý natočí autorské video s unboxingom milostných spomienok zo vzťahu so svojou súčasnou partnerkou. „Spomienky a osobné odkazy majú pre svojich fanúšikov pripravené aj naši ďalší influenceri a myslím, že je sa na čo tešiť,“ dopĺňa L. Hasincová.
S motívom spomienkovej mozaiky sa zákazníci Milky stretnú na citylightoch v Bratislave, kľúčová časť kampane sa však odohrá v digitálnom prostredí na YouTube, Facebooku a Instagrame.
Za konceptom kampane, ktorý bude využitý na českom, slovenskom, maďarskom a čiastočne i poľskom trhu stojí agentúra Outbreak. O prácu s influencermi a PR podporu sa stará agentúra PR.Konektor, exekúcia videí prebehla v agentúre KrutArt.
Zdroj: Milka