Projekt nadväzuje na svetový koncept Last Missing Square, ktorý značka prvýkrát predstavila pred dvomi rokmi na francúzskom trhu a postupne sa rozšíril do ďalších krajín.
Kampaň vychádza z myšlienky, že posledný kúsok čokolády je to najcennejšie a každý ho zje najradšej sám. A keď sa s ním s niekým podelí, tak to už niečo znamená.
Projekt prebieha na microsite www.poslednykusok.sk a spotrebitelia môžu posledný kúsok v podobe jednej tabličky čokolády poslať poštou alebo virtuálne v online prostredí. V obehu je celkovo 100-tisíc kúskov pre slovenský i český trh.
Súčasne v rámci kampane značka vyzýva Slovákov, aby ukázali, akí sú veľkorysí a ako sa dokážu podeliť. Bežkyňa Veronika Otrubová vyrazila na cestu naprieč Slovenskom v termíne od 6. do 28. mája a ľudia jej môžu prostredníctvom webu pomáhať – ponúknuť jej nocľah, jedlo, pitie, či zabehnúť si úsek s ňou. Veronika nesie posledný kúsok čokolády svojej mame, sestre a neteri.
Na hraniciach sa stretne s J. Gruntorádom, českým bežcom, ktorý svoju výzvu zdoláva v tom istom čase.
Kampaň z dielne agentúr PR.konektor a Konektor Social je súčasťou dlhodobého komunikačného konceptu značky s názvom Trúfni si na jemnosť. Kampaň zahŕňa televíznu a online reklamu.